پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۶۳۵
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۵
حجت الاسلام علی اصغر ولایتی طی حکمی از سوی رئیس سازمان تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان دبیر مجمع عالی کانون های فرهنگی تبلیغی و جهادی کشور منصوب کرد.

شعارسال: در بخشی از این حکم انتصاب آمده است اکنون که در دومین گام انقلاب اسلامی و ذیل راهبرد جامعه پردازی به فضل و عنایت الهی، دومین دوره مجمع عالی کانون‌های فرهنگی، تبلیغی و جهادی کشور بعنوان نهاد اجتماعی واسط میان نهاد‌های حاکمیتی، دولتی، حوزوی و دانشگاهی با کانون‌های فرهنگی و جهادی آغاز به کار کرده است.

انتصاب حجت الاسلام علی اصغر ولایتی به دبیری مجمع کانون های فرهنگی، تبلیغی و جهادی کشور

باتوجه رای روسای مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی جهادی کشور، جنابعالی بعنوان دبیر مجمع عالی کانون‌های فرهنگی تبلیغی جهادی کشور منصوب می‌شوید.

گفتنی است مجمع عالی کانون‌های فرهنگی، تبلیغی وجهادی کشور نزدیک به ۴هزار کانون فعال شهرستانی، استانی و ملی دارد که اعضای این کانون‌ها بیش از هزاران نفر از فعالان مردمی، نخبگان و جوانان موفق در کشور هستتد که با مجوز، حمایت و نظارت مجمع عالی کانون‌های فرهنگی، تبلیغی و جهادی کشور فعالیت می‌کنند.

شایان ذکر است این کانون‌های نخبگانی با نقش آفرینی فرهنگی و اجتماعی بالا برای تحقق اهداف عالی گام دوم انقلاب موفق بوده و برای تبیین حقایق و ارزش‌های اسلامی تلاش می‌کنند و درخدمت مردم هستند.

حجت الاسلام علی اصغر ولایتی بیست سال سابقه فعالیت فرهنگی اجتماعی و اقتصادی موفق در کارنامه خود دارد.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت عصرصنعت، تاریخ انتشار: 8آبان1402، کدخبر: 44765، asresanatnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین