پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۸۹۱
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
طی حکمی‌ از سوی حسین دهقان، رئیس بنیاد مستضعفان، سید مازیار حسینی، چهره نزدیک به قالیباف به عنوان معاون اقتصادی بنیاد مستضعفان منصوب شد. دکتر سید مازیار حسینی متواد 1349 تهران بوده و دارای مدرک دکترای تخصصی (PHD) در رشته مهندسی عمران گرایش مهندسی سازه و زلزله است. برخی از سوابق وی مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره هلدینگ ساختمانی شركت سرمایه‌گذاری غدیر ﴿۱۳۹۷ تا 1399﴾ ، معاون حمل‌ونقل و ترافیك شهرداری تهران﴿ ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۶ ﴾ ، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ﴿ ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۴﴾ ، جانشین شهردار تهران در ستاد مدیریت بحران و رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران﴿۱۳۸۲ تا ۱۳۸۸﴾ می باشد.

شعارسال: طی حکمی از سوی دکتر حسین دهقان، رییس بنیاد مستضعفان و‌جانبازان دکتر سید مازیار حسینی به عنوان معاون اقتصادی بنیاد منصوب شد.

سید مازیار حسینی، چهره نزدیک به قالیباف به عنوان معاون اقتصادی بنیاد مستضعفان منصوب شد

دکتر سید مازیار حسینی عضو هیئت علمی دانشگاه و دارای دکترای تخصصی در رشته مهندسی عمران است و در کنار آن در حوزه‌های اقتصادی و مدیریتی مانند مدیریت استراتژیک، مدیریت بحران و ریسک، مبانی اقتصاد، بورس و بازار سرمایه و روش‌های نوین تامین مالی دارای سوابق تکمیلی تحصیلی و اجرایی است.

دکتر حسینی پیش از این به عنوان جانشین قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع و‌پشتیبانی نیرو‌های مسلح و مدیر عامل گروه سرمایه گزاری غدیر از بنگاه‌های مهم اقتصادی کشور فعالیت داشته است و در کارنامه وی معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهر سازی، مدیر طرح دانش بنیان صنعتی سازی ساختمان وزارت دفاع، معاون حمل و نقل و ترافیک، معاون فنی و عمرانی و رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران به چشم می‌خورد.

اجرای پروژه‌های مهمی، چون بزرگراه طبقاتی صدر، دریاچه شهدای خلیج فارس، بزرگراه امام علی (ع) و تونل نیایش، توسعه خطوط مترو و بیش از ۱۲ جلد کتاب و تالیف ۵۰ مقاله علمی از جمله فعالیت‌هایی است که در کارنامه این مدیر علمی و اجرایی دیده می‌شود.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت نفت ما، تاریخ انتشار: 29آبان1402، کدخبر: 160780، www.naftema.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین