پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۵۱۳
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱
نماینده ولی فقیه هستند در یکی از حساس ترین استان های کشور( از چند بعد سیاسی، مذهبی و امنیتی) یعنی استان خراسان رضوی. کمترین گفتار و رفتارشان زیر رصد و تحلیل مستمر معاندین و سرویس های امنیتی بیگانه قرار دارد. هرگونه کلی گویی یا گفتار حاشیه دار احتمالی از ایشان و شخصیت هایی از این دست، مورد نقد و تحلیل لایه دار چند سطحی قرار گرفته و سناریوهای عمل متقابل طراحی می شود. حال برای افزایش حضور و مشارکت در انتخابات ( با توجه به فرمایشات و اوامر مستقیم مقام معظم رهبری) جناب علم الهدی درخواست توجیه هنرمندان و ورزشکاران و بهره گیری از آنها برای افزایش مشارکت در انتخابات را دارند. همان هایی که تا چند وقت پیش بشکل غیرمستقیم مورد تکفیر قرار می گرفتند؟! با توجه به جایگاه ایشان ،مشفقانه استدعای بهره گیری از مشاوره اتاق های فکر مستقل ،متعهد و تخصصی را داریم. انتخابات یک تخصص است و افزایش مشارکت در انتخابات نیز همچنین.

شعارسال: حجت الاسلام سید احمد علم‌الهدی نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی، در یکصد و چهل و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی که با حضور مدیران شهری، مسئولان استانی و فرماندهان رده‌های مختلف نیرو‌های مسلح استان برگزار شد، اظهار داشت: شور و نشاط انتخاباتی با فعالیت نامزد‌ها حاصل می‌شود. دست نامزد‌ها را برای تبلیغات باز بگذارید. شورا‌های اجرایی و نظارت اگر اندکی با دست باز رفتار کنند، نامزد‌ها خودشان مردم را برای حضور در انتخابات تهییج می‌کنند.

البته این فضای باز اگر چه برای ما مهم است تا انتخابات با شور و نشاط ملی برگزار شود، اما اینجا ساحت قدسی امام رضا (ع) از همه چیز مهم‌تر است، بنابر این توجه کنید فضای انتخاباتی بستری را برای برخی هنجارشکنان فراهم نکند.

درخواست علم‌الهدی برای توجیه هنرمندان و ورزشکاران و بهره گیری از آنها برای افزایش مشارکت در انتخابات ؟ + آقای علم الهدی ، شما نیازمند اخذ مشاوره از اتاق های فکر متعهد و متخصص هستید

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی با تأکید بر ضرورت توجه به اصناف با هدف افزایش مشارکت مردمی خاطرنشان کرد: این موضوع خیلی مهم است. هنرمندان، ورزشکاران و اقشار مختلف بازاریان این ظرفیت را دارند که توجیه شوند و از کمک آن‌ها برای برگزاری پرشور انتخابات بهره بگیریم. در حال حاضر، کمتر از ۵۰ روز به انتخابات باقی مانده و این عرصه باید با مشارکت خود مردم مدیریت شود.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین