پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۷۳۳
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵
آیت الله عبدالنبی نمازی پس از تحمل یک دوره بیماری، روز یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ دارفانی را وداع گفت. پیرو درگذشت ایشان، پیام های تسلیتی از جانب محسنی اژه ای و محمدباقر قالیباف ، ارایه گردید. مراسم تشییع و تدفین این مقام ، به اطلاع رسانیده خواهد شد.

شعارسال: آیت الله عبدالنبی نمازی پس از تحمل یک دوره بیماری، روز یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ دارفانی را وداع گفت.

درگذشت آیت الله نمازی عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم + پیام تسلیت روسای قوا

محسنی اژه‌ای درگذشت آیت‌الله نمازی را تسلیت گفت

 متن پیام غلامحسین محسنی اژه‌ای در این باره به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

خبر رحلت آیت‌الله عبدالنبی نمازی، موجب تألم و تأثر شد. این عالم جلیل‌القدر قبل از انقلاب از جمله همراهان علی‌الدوام نهضت حضرت امام خمینی (ره) بودند و پس از انقلاب اسلامی هم در مسئولیت‌های مختلف از جمله در سمت دادستانی کل کشور دارای خدمات ارزنده‌ای بودند.

این عالم پارسا و مجاهد در سنگر نمایندگی، ولی فقیه در کاشان و مجلس خبرگان رهبری نیز، منشا اثر و خدمات بودند.

اینجانب رحلت آیت‌الله نمازی را به خانواده‌ی گرامی، اقربا، جامعه مدرسین، علما قم، کاشان و علاقمندان آن مرحوم تسلیت گفته و از خداوند متعال علوّ درجات و قبول خدمات ایشان را مسألت می‌نمایم.

قالیباف درگذشت آیت‌الله نمازی را تسلیت گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت آیت‌الله حاج شیخ عبدالنبی نمازی عضو مجلس خبرگان رهبری و از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

متن پیام محمدباقر قالیباف به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

ارتحال عالم فاضل و روحانی وارسته، آیت‌الله حاج شیخ عبدالنبی نمازی، عضو مجلس خبرگان رهبری و از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم موجب تأسف و تأثر شد.

این فقیه پارسا و مهذب از مبارزان دوران نهضت اسلامی بودند که علی‌رغم دستگیری، تلاش چشمگیری در روشنگری مردم داشتند و پس از پیروزی انقلاب با حضور فعال در جبهه‌ها در دوران دفاع مقدس و خدمتگزاری در عرصه‌های ترویج شعائر مذهبی، معارف دینی و همچنین به‌عنوان نماینده، ولی فقیه و امام‌جمعه سابق کاشان و مسئولیت‌های قضایی، خدمات شایان و کارنامه ارزشمندی از خویش برجای گذاشتند.

ضمن عرض تسلیت به روحانیت و حوزه‌های محترم علمیه، مردم شریف استان بوشهر و بیت معزز، علو درجات و رضوان الهی برای این روحانی جلیل‌القدر و صبر و اجر برای بازماندگان از درگاه خداوند رحمان مسئلت می‌کنم.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین