پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۷۹۷
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
فاطمه راکعی نوشت، افراد و گروه‌هایی با عناوینی چون ذوب در ولایت و طرفداران انقلاب و...وارد میدان شدند و آرام آرام مسیر اصلی انقلاب را به انحراف کشاندند.با گذشت زمان مشخص شد، افراد و جریاناتی که قبل از انقلاب با دیدگاه‌های سیاسی، فرهنگی و حاکمیتی امام مخالفت‌ها و حتی در برابر ایشان موضع‌گیری‌های جدی داشتند، اعلام می‌کردند نباید از ظرف آبی که فرزند امام نوشیده، آب خورد، در دوران جنگ در پستوهای عافیت خزیده بودند و... پس از فوت ایشان صحنه‌گردان برنامه‌هایی شده‌اند تا میراث امام را به حاشیه رانده و قرائت خود را از اسلام و انقلاب حاکم سازند.

شعارسال: فاطمه راکعی در یادداشتی برای روزنامه اعتماد نوشت: با گذشت زمان مشخص شد، افراد و جریاناتی که قبل از انقلاب با دیدگاه‌های سیاسی، فرهنگی و حاکمیتی امام مخالفت‌ها و حتی در برابر ایشان موضع‌گیری‌های جدی داشتند، اعلام می‌کردند نباید از ظرف آبی که فرزند امام نوشیده، آب خورد، در دوران جنگ در پستو‌های عافیت خزیده بودند و... پس از فوت ایشان صحنه‌گردان برنامه‌هایی شده‌اند تا میراث امام را به حاشیه رانده و قرائت خود را از اسلام و انقلاب حاکم سازند.

افراد و گروه‌هایی با عناوینی چون ذوب در ولایت مسیر اصلی انقلاب را به انحراف کشاندند

دردآور اینکه این افراد و گروه‌ها با عناوینی، چون ذوب در ولایت و طرفداران انقلاب و... وارد میدان شدند و آرام آرام مسیر اصلی انقلاب را به انحراف کشاندند. امروز که این گروه‌ها سیطره قابل توجهی بر نهاد‌های تصمیم‌ساز دارند، می‌توان دید تا چه اندازه دیدگاه‌های این جریانات با جمهوری اسلامی مورد نظر امام (ره) منافات دارد.

باید دید تا چه اندازه به قرائت امام (ره) که تاکید داشتند نظامیان نباید در حکومت دخالت کرده و باید کار خود را بکنند، امامی که در فاصله یک‌سال پس از پیروزی انقلاب ۵ گزینش مهم از جمله رفراندوم‌های بنیادین برگزار کرده، امامی که نظارت استصوابی را مغایر تحقق اراده مردم می‌دانستند، امامی که یک تار موی کوخ‌نشینان را برتر از کاخ‌نشینان می‌دانستند و... توجه شده است.

اساسا امام (ره) اگر می‌دیدند دامنه وسیعی از یاران راستین انقلاب ردصلاحیت می‌شوند، بسیاری از اقشار محروم این کشور ثروتمند سر در زباله کرده و روزی خود را از میان سطل‌های زباله جست‌وجو می‌کنند، ارتباط ایران با جهان پیرامونی قطع یا محدود شده، توجه نسل‌های جدید با ارزش‌های اسلام و انقلاب کم شده و با بسیاری از زنان و دختران این کشور به بهانه حجاب برخورد می‌شود و... چه واکنشی به حکمرانان و سیاستگذاران نشان می‌دادند و آیا دوباره خطبه‌های آتشین خود را در نقد وضع موجود ایراد نمی‌کردند؟

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اعتماد، تاریخ انتشار: 15بهمن1402، کدخبر: 650572، www.etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین