پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۸۰۵
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸
کم توجهی به سه گانه انتصابات- برنامه محوری- نظارت در ایران، کشور را تا مرز فاجعه جلو برده و نظام بروکراسی و اداری را تا سر حد ابتذال ، کاهش جایگاه داده است. فساد در چنین شرایطی، رشد نموده و دلالی و واسطه گری برای خود ادعاها دارد. دکتر محمدحسن شجاعی فرد با انتقاد از وضعیت مبتلا به صنعت خودرو معتقد است که خودرو سازی در صورتی از موشک سازی پیشی می گیرد که فرد ناتوان در اداره تعویض روغنی را ،نگذاریم مدیرعامل خودرو سازی . از فسادها و بدکارکردی ها در واردات صد هزار خودروی چینی برای تاکسیرانی می گوید.

شعارسال: دکتر محمدحسن شجاعی فرد رئیس دانشکده خودرو دانشگاه علم و صنعت می‌گوید برای مردم سوال است که چرا خودرو‌های ما مثل صنعت موشکی قوی نیست. چون۳۷ نهاد دولتی در کار صنعت خودرو فضولی می‌کنند، اگر این نبود الان در خودرو از صنعت موشکی هم جلوتر بود. امروز در ایران ۳۶ شرکت مونتاژکاری خودرو داریم، ولی یک بار هم طراحی توسعه محصول اتفاق نیفتاده است. کسی را مدیرعامل یک شرکت بزرگ خودروسازی کرده‌اند که لیاقت مدیریت یک تعویض روغنی را هم ندارد.

تعداد بازدید : 3

تلاش مافیای صنعت خودرو برای واردات خودروی بی کیفیت جهت سازمان تاکسیرانی از چین:
دکتر محمدحسن شجاعی فرد در اواحر دی ماه ۱۴۰۲ بیان داشته بود که به علی‌آبادی گفتم خداوکیلی این خودرو برقی که می‌گویی با چه قیمتی دست مردم می‌رسد؟ مافیای ایرانی خودرو در چین ماشینی را بعنوان تاکسی به ایران فروختند که اصلا در خیابان‌های تهران دوام نمی‌آورد و ....

تعداد بازدید : 3

خودرو سازی در صورتی از موشک سازی پیشی می گیرد که فرد ناتوان در اداره تعویض روغنی را ،نگذاریم مدیرعامل خودرو سازی

لازم به توضیح است که رصد و بررسی اخبار مرتبط با واردات خودرو‌های چینی برای تاکسی در اوایل دی ماه سال جاری بازگو کننده این حقیقت است که این واردات پیرو سفر محمد مخبر به چین و تفاهم با نخست‌وزیر چین برای واردات ۱۰۰ هزار دستگاه تاکسی‌های برقی چینی صورت پذیرفته و مسئولیت واردات آن‌ها هم به وزارت صمت سپرده شده است. طبق اخبار دریافتی و بنا بر توضیحات علی آبادی وزیر صمت، ۵۳ هزار دستگاه از ۱۰۰ هزار دستگاه خودرویی که بین مخبر و لی چیانگ توافق شده بود، اکنون ثبت سفارش شده‌اند. در مورد سایر ۴۷ هزار دستگاه نیز مذاکراتی با طرف چینی برقرار است. بیشتر این تاکسی‌ها در قالب خودرو‌های مونتاژی در ایران تولید می‌شوند یا نام آن‌ها در لیست محصولات وارداتی بنزینی دیده می‌شود. تقریباً همه آن‌ها قیمتی بیشتر از یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دارند.

خودرو سازی در صورتی از موشک سازی پیشی می گیرد که فرد ناتوان در اداره تعویض روغنی را ،نگذاریم مدیرعامل خودرو سازی

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین