پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۱۰۳
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱
بر اساس اخبار غیررسمی محمدباقر نوبخت، محمدرضا باهنر، علی‌اصغر عنابستانی و محمدرضا پورابراهیمی از راهیابی به مجلس دوازدهم بازماندند.

شعارسال: اخبار غیررسمی حاکیست که تا این لحظه محمدباقر نوبخت، محمدرضا باهنر، علی‌اصغر عنابستانی و محمدرضا پورابراهیمی از راهیابی به مجلس بازمانده‌اند.

نوبخت، باهنر، عنابستانی و پورابراهیمی مغلوبان انتخابات مجلس

محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت قبل و از یاران شناخته شده روحانی در رشت علیرغم حمایت علی لاریجانی نتوانست آرای مردمی را به خود اختصاص دهد.

شنیده‌ها حاکیست محمدرضا باهنر و محمدرضا پورابراهیمی نمایندگان شناخته شده مجلس در کرمان هم این بار نتوانستند نظر مردم این استان را به خود جلب کنند و مغلوب شدند.

گفته می‌شود علی اصغر عنابستانی هم که با ماجرای سیلی به یک سرباز در سال ۹۹ معروف شده بود هم از راهیابی به مجلس در این انتخابات بازمانده است.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 12اسفند1402، کدخبر: 3048327، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین