پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۶۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲
سفیر ایران در روسیه در خصوص نقض برجام از سوی کشورهای ۱+۵ گفت: روسیه به‌عنوان یکی از اعضای مؤثر گروه درباره پایبندی سایر اعضا به تعهداتشان در قبال برجام هشدار داده است.

شعارسال: مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه در خصوص نقض برجام از سوی کشورهای 1+5 گفت: روسیه به‌عنوان یکی از اعضای مؤثر در گروه، درباره پایبندی سایر اعضا به تعهداتشان در قبال برجام هشدار داده است.

مهدی سنایی افزود: مقامات روس در هشدار خود به سایر اعضای 1+5 با تأکید بر اینکه ایران به تمام تعهدات خود در برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) پایبند بوده است، از دیگر کشورهای عضو این گروه خواسته است از هرگونه اقدامی که به روند اجرای این برنامه آسیب زده و آن را نقض می‌کند، پرهیز کنند.

سفیر ایران در روسیه تصریح کرد: بدون تردید اقدام سنا و مجلس نمایندگان آمریکا در تمدید تحریم‌های 10ساله ضدایران یک بدعهدی جدی و نقض برجام است و همان‌گونه که رهبری معظم انقلاب اشاره فرمودند، در صورت تأیید و اجرایی شدن آن، با پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران همراه خواهد بود.

سنایی به دکترین جدید سیاست خارجی روسیه، که به امضای رئیس جمهور روسیه رسید، اشاره کرد و گفت: در این دکترین جدید، بر ضرورت اجرایی شدن بدون کم و کاست برجام به‌عنوان سندی بین‌المللی تأکید شده است.

وی در پایان گفت: بدون تردید این اقدام آمریکا یک بدعهدی جدی است و پرونده قطور بدعهدی‌های این کشور علیه ملت ایران را قطورتر کرده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 14آذر1395، کدخبر: 1257868: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
0
0
مثلا پایبند نباشند، روسیه چکار می کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین