پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از اجرایی‌شدن طرح برخورد با فروش لباس‌های مبتذل در استان البرز خبر داد و گفت: این طرح از 26 آبان ماه در مورد فروشندگان متخلف در حال اجرا است.

شعار سال: علی‌اکبر مختاری طرح برخورد با لباس‌های مبتذل در سطح استان البرز اشاره کرد و اظهار داشت: فروش لباس‌های مبتذل در حکم قاچاق است که این موضوع از تاریخ 26 آبان‌ماه سال جاری در حال اجرا است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز افزود: از تاریخ مذکور هر فروشنده واحد صنفی که اقدام به فروش هر نوع پوشاک که در تعارض با شعائر اسلامی باشد، کند؛ مجازاتی که توسط قانون‌گذار پیش‌بینی شده، اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: در این راستا تعزیرات حکومتی استان البرز آمادگی برای برخورد با این اصناف را اعلام کرده و در این راستا در گشت‌هایی که توسط اتاق اصناف و اماکن انجام می‌شود، تعزیرات حکومتی استان نیز حضور داشته و برخورد لازم را انجام می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه طرح عفاف و حجاب و بازرسی از اصناف پوشاک البرز به صورت دوره‌ای و مستمر اجرا می‌شود، افزود: در این بازرسی‌ها عوامل و نیروهای اماکن، بازرسان سازمان صنعت و معدن، اتاق اصناف و اتحادیه‌ها حضور دارند.

مختاری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این قانون به تازگی لازم‌الاجرا شده است آماری از تخلفات در دست نیست و از این پس باید شاهد آمار تخلفات باشیم، چراکه تاکنون پرونده‌ها به دادسرا و دادگستری ارجاع می‌شد اما اکنون به سبب اینکه در حکم قاچاق کالا هستند، به تعزیرات حکومتی استان ارجاع می‌شود.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت خبرگزاری تسنيم، تاریخ انتشار: 1 آذر 1394، کد مطلب: 922916:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
0
0
نتیجه چی شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین