پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۰۲۶
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷
مرجع تقلید شیعیان گفت: اخیراً شنیده‌ام پای برخی کارها مانند ورود ورزش به مساجد به بهانه جذب جوانان بازشده است که این کار اصلاً درست نیست و باید شاَن مساجد در هر شرایطی حفظ شود.

شعار سال: آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی در دیدار اعضای ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور و اعضای یازدهمین جشنواره قرآنی "مدهامتان" اظهار داشت: مساجد مال خدا و نباید در آنجا غیر خدا گفته شود و باید مطالبی که در آنجا ذکر می‌شود برای خدا باشد.

وی بابیان اینکه طبق روایات کسی که در مسجد غیر خدا بگوید مورد نفرین قرار خواهد گرفت، افزود: هیچ‌وقت خانه خدا نباید آن‌چنانی باشد و اگر در کارها به مشکلی برخوردیم باید به قرآن رجوع کنیم چراکه در قرآن همه‌چیز بیان‌شده است.

مرجع تقلید شیعیان وجود همه دستورات زندگی انسان در قرآن را از معجزات قرآن دانست و گفت: تمام موارد زندگی در قرآن آمده است ولی فقط باید قرآن فهم باشیم تا بتوانیم بهترین بهره را از آن ببریم.

وی با تأکید بر اینکه باید حق مساجد ادا شود، خاطرنشان کرد:اخیراً شنیده‌ام پای برخی کارها مانند ورود ورزش به مساجد به بهانه جذب جوانان بازشده است که این کار اصلاً درست نیست و بایدشان مساجد در هر شرایطی حفظ شود.

آیت‌الله علوی گرگانی عنوان کرد: حریم مساجد باید حفظ شود مگر در شرایطی که حاکم شرعی تشخیص دهد، مانند اوایل انقلاب که مساجد در اختیار ما نبود و امام دستور استفاده‌های دیگر از آن را صادر کردند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار 18 آذر 95 ، کد مطلب: 253224: www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین