پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۶۳۹
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۴
بنیاد ملی نخبگان به دانشجویان مشمول جایزه‌­های تحصیلی سال 96-95 اعتبار هسته‌های پژوهشی یا فناوری و کارآفرینی برای راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان پرداخت می‌کند.
شعار سال: به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، دانشجویان مشمول جایزه­‌های تحصیلی سال 96-95 می‌‌توانند تا 5 دی با مراجعه به پایگاه اطلاعاتی بنیاد ملّی نخبگان به نشانی http;//soraya.bmn.irدرخواست­‌های خود را برای بهره‌مندی از اعتبار هسته‌های پژوهشی یا فنّاوری و کارآفرینی، در سامانه بارگذاری کنند.

این اعتبار به گروه‌های دانشجویی تعلق می‌‌گیرد که دانشجویان زیر نظر یکی از اعضای هیات علمی و مطابق مقررات مصوب دانشگاه به اجرای فعالیتی تحقیقی اشتغال یابند. دست کم یکی از اعضای هسته باید از دانشجویان مشمول جایزه‌های تحصیلی در سال تحصیلی جاری باشد.

مبلغ این اعتبار برای هسته­‌های دوره کارشناسی‌ارشد، هفتاد میلیون ریال و برای هسته­‌های دوره دکتری تخصصی، صد میلیون ریال است. اعتبار هسته پژوهشی برای دانشجویان مشمول جایزه‌های تحصیلی در سه قسط به حساب دانشگاه واریز می‌شود و براساس مقررات دانشگاه، در اختیار هسته قرار می‌گیرد. مبلغ اعتبار برای فعالیت‌های علمی و تأمین بخشی از نیاز‌های تجهیزاتی و اطلاعاتی هسته و زیرنظر سرپرست هسته هزینه می­‌شود.

اعتبار هسته فناوری و کارآفرینی نیز به گروه‌های دانشجویی برای راه‌اندازی شرکتی زایشی تعلق می‌‌گیرد. یکی از اعضای هیئت مدیره آن شرکت باید دانشجوی مشمول آیین­‌نامه باشد و مطابق مقررات مصوب دانشگاه، شرکتی نوپای دانش‌بنیان ایجاد کرده­‌ باشند.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 21 آذر 1395، کد مطلب: 166869، ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین