پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۴۰۸۲۷
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱
استاندار تهران گفت: بیمارستان یک هزار تختخوابی تأمین اجتماعی در شهرستان ری احداث می شود و منطقه جنوب و جنوب شرق تهران را پوشش خواهد داد.

شعار سال: اجلاس فرمانداران، معاونان سیاسی و بخشداران استان تهران با حضور محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور، سید حسین هاشمی استاندار استان تهران، علی اصغر احمدی معاون سیاسی وزیر کشور،محسن علیجانی و علیرضا رحیمی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسؤولان کشوری و استانیروز شنبه ۲۰ آذر ماهدر محل تالار خدمت فرمانداری ری برگزارشد.

استاندار تهران در این نشست با بیان اینکه در استان تهرانهیچ چالش سیاسی نداریم گفت: برگزاری انتخابات سالم و بدون حاشیه در سال ۹۴نمونه بارزی از وحدت و انسجام بین گروههای سیاسی بود و هیچگونه شکایت و اختلاف نظری در این زمینه نداشتیم.

هاشمی افزود: امروز مهمترین مسئله در استان تهرانساماندهی است که طی چند سال اخیر بیشتر مشکلات رفع شده است.

ویبا اشاره به مشکلات درمانی شهرستان ری گفت: بیمارستان یک هزار تختخوابی تأمین اجتماعی که روز عاشورا در شهرری توسط رئیس جمهور به تصویب رسید و آیت الله ری شهری پیگیر این موضوع هستند به زودی در این شهرستان احداث می شود.

وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی این موضوع را در دستور کار قرار داده است، افزود: این بیمارستان، به عنوان بیمارستان مادر مرکزی، منطقه جنوب و جنوب شرق تهران را پوشش خواهد داد.

استاندار تهران آب شرب منطقه را یکی از معضلاتی دانست که دولت یازدهم در ابتدای کار با آن مواجه بود و گفت: کسری آب، کیفیت آب آشامیدنی و استفاده از تانکرهای آب در برخی شهرستانها از معضلاتی بود کهامروز تا حدود زیادی رفع شده است.

هاشمی در خصوص فاضلاب های روان گفت: یک میلیارد و چهارصد میلیون مترمکعبفاضلاب استان تهران رها بود لذا مصوب شد در هر شهرستان تصفیه خان جدا احداث شود و امروز مفتخریم که هر دو ماه یک تصفیه خانه فاضلاب در استان تهران در حال احداث است.

وی با اشاره بهساخت‌وسازهای غیرمجاز بیان کرد:ساخت‌وسازهای غیرمجاز در بستر رودخانه‌ها از مواردی بود که محیط زیست را دچار آسیب می کرد که با حکم قضایی این موارد پیشگیری و تخریب شدند.

استاندار تهران با بیان اینکه ۱۷ واحد صنعتی بزرگ درجنوب استان تهران فعالیت دارد که ۵۰ درصد آنها بدون مجوز و پروانه مشغول به کار هستندکه باید به این مسأله رسیدگی شود.


با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی آفتاب ری، تاریخ انتشار 20 آذر 95 ، کد مطلب:: www.aftaberey.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین