پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۰۹۱
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۷
با حکم وزیر راه و شهرسازی، دکتر خیراله خادمی به عنوان معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور منصوب شد.

شعار سال: وزیر راه و شهرسازی در حکمی خیراله خادمی را به عنوان معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور منصوب کرد.

عباس آخوندی در این حکم آورده است:

"نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی و با توجه به ماده 19 اساسنامه شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، به موجب این حکم به سمت معاون وزیر و مدیرعامل شرکت منصوب می شوید.

لازم می دانم از زحمات و مساعی جناب آقای دکتر سعید محمدزاده در دوره تصدی مسئولیت فوق تشکر و قدردانی نمایم. از خدای بزرگ برای شما آرزوی توفیق دارم."

خادمی دارای مدرک دکترای عمران و عضو هیئت علمی دانشگاه جندی شاپور اهواز است که پیش از این به عنوان معاون ساخت و توسعه راه‌ها در شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور مشغول به خدمت بود.

گفتنی است، پس از اینکه «علی نورزاد» از سمت خود در مدیریت شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل استعفا داد، «سعید محمدزاده» به عنوان مدیرعامل جدید این معاونت انتخاب شد که پس از استعفای «محسن پورسیدآقایی» از سمت مدیرعاملی شرکت راه آهن پس از سانحه قطار مشهد، محمدزاده به عنوان مدیرعامل شرکت راه اهن انتخاب شد و کرسی مدیرعاملی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل به خادمی رسید

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري ايلنا، تاریخ انتشار: 23 آذر 1395، کد مطلب: 437656 :www. ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین