پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۴۲۷۱۰
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
رئیس اداره محیط زیست شهرستان پاکدشت با اشاره به پایش ضربتی صنایع استان تهران در شهرستان پاکدشت گفت: در این میان 7 واحد آلاینده در این شهرستان طی یک ماه اخیر شناسایی و پلمب شده‌اند.
شعارسال: عزیز میکائیلی گفت: بر اساس تصمیماتی که در کارگروه پایش آلودگی هوا در شرایط بحران گرفته شد ،شهرستان پاکدشت نیز برنامه پایش ضربتی صنایع را در دستور کار خود قرار داد.

وی ادامه داد: برنامه پایش و نظارت بر صنایع و معادن در شهرستان پاکدشت به طور منظم و حداقل هفته‌ای سه روز انجام می‌شود و در این مدت تمام واحدهایی که فعالیت معدنی دارند پایش شده‌اند.

* ادامه فعالیت واحدهای آلاینده منوط به انتقال به محلی دیگر

وی با اشاره به اینکه حدود 7 واحد آلاینده طی یک ماه اخیر پلمب شده‌اند، گفت: این واحدهای متخلف عمدتا واحدهای معدنی بوده‌اند که باید واحدهای آلاینده پلمب شده رفع آلایندگی کرده و علاوه بر آن برای ادامه فعالیت به مکانی دیگر که مورد تأیید محیط زیست باشد منتقل شوند.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان پاکدشت بیان کرد: این واحدهای آلاینده در لیست صنایع آلاینده قرار گرفته و جریمه خواهند شد.

میکائیلی با بیان اینکه مراجع قضایی همکاری لازم را با اداره محیط زیست شهرستان پاکدشت دارند گفت: ما آراء خوب و قابل قبولی را طی این مدت از مراجع قضایی این شهرستان دریافت کرده‌ایم.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان پاکدشت درباره شناسنامه دار کردن واحدهای صنعتی گفت: در هنگام پایش، اطلاعات واحدهای مختلف جهت شناسنامه دار کردن جمع آوری شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 3 دی 1395 ، کدخبر: 95100201070، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین