پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۶۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷
جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کمیجان با موضوع بررسی آسیب های اجتماعی و راهکار های مقابله با آسیب های اجتماعی با حضور اعضای شورا تشکیل شد.
شعار سال:حجت الاسلام مقدسی پور امام جمعه شهرستان کمیجان در این جلسه با بیان اهمیت مخاطرات و آسیب های اجتماعی و لزوم اقدامات عملی در خصوص مقابله با آن گفت: در مقابله با آسیب های اجتماعی که امروزه با آن رو به رو هستیم پیشگیری بهترین اقدام و آموزش بهترین راهکار است.

وی افزود: در این زمینه با توجه به گستردگی جامعه هدف آموزش و پرورش این نهاد آموزشی می توانند با تعامل دستگاه های مربوط اقدامات موثری در این زمینه صورت دهد.

امام جمعه تصریح کرد: باید بیش از گذشته هوشیار باشیم چرا که دشمنان با استفاده از ابزار های موجود به ما نزدیکتر شده اند و جوانان ما را که سرمایه گرانبهایی برای کشور هستند مورد هدف قرار داده اند. پس باید تلاش کنیم به این سرمایه های با ارزش کشور آسیبی وارد نشود، آینده کشور در دستان همین جوانان خواهد بود.


کاووسی رئیس اداره پیشگیری از آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی از برنامه های در دست اقدام و صورت گرفته در زمینه مقابله با آسیب های اجتماعی گفت.

وی در ادامه افزود: "اعتیاد،طلاق و حاشیه نشینی" محور برنامه های اصلی ماست که در زمینه پیشگیری و مقابله، برنامه های آموزشی در سطح استان را در نظر داریم. برگزاری کلاس های آموزشی برای دانش آموزان، والدین و کارکنان این اداره از برنامه های مهم است.


با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی سلام کمیجان، تاریخ انتشار: 6 دی 1395، کد مطلب: 6370، www.salamkomijan.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
0
0
حاج آقای عزیز ، صورت مسئله رو ما هم می دونیم، راه حل بده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین