پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۴۳۰۹۰
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷
معاون دانشجویی وزارت بهداشت گفت: مصرف دخانیات درمحوطه دانشگاه ها ممنوع است و در آیین نامه انضباطی برای مصرف دخانیات تنبیه درنظر گرفته شده تا دانشجو به کمیته انضباطی ارجاع داده شود.

شعار سال: محمدرضا فراهانی در گفتگویی با اشاره به مصرف دخانیات در میان دانشجویان پزشکی گفت: براساس آخرین آمار ستاد مبارزه با موادمخدر، دانشجویان علوم پزشکی نسبت به دانشجویان وزارت علوم و دانشگاه آزاد کمترین میزان مصرف دخانیات را دارند.

وی در خصوص اجرای طرح دانشگاه عاری از دخانیات مانند وزارت علوم در دانشگاه های علوم پزشکی افزود: ما مانند وزارت علوم یک طرح مشخص فقط برای دخانیات نداریم، طرح ما برای تمام آسیب های اجتماعی از جمله روان گردان ها، مواد مخدر و سیگار است.

معاون دانشجویی فرهنگی وزارت بهداشت افزود: حوزه مشاوره دانشگاه‌های علوم پزشکی بسیار فعال است و برای منع مصرف دخانیات کارگاه‌های آموزشی مختلف برگزار کرده و مشاوره فردی نیز به دانشجویان ارایه می شود.

وی ادامه داد: همچنین شوراهای صنفی دانشجویی داخل خوابگاه و شهردار خوابگاه‌ها که از خود دانشجویان هستند، برای منع مصرف دخانیات بسیار فعالیت می کنند، تا در داخل حوابگاه ها مصرف دخانیات وجود نداشته باشد.

معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت افزود: یک سری از دانشجویان به عنوان همتایاران سلامت به مشاوران دانشگاه ها در این زمینه کمک می کنند و همچنین «کانون های سلامت رفتار» در دانشگاه‌ها فعال شده است.

وی درباره اینکه آیا مصرف سیگار در محوطه دانشگاه تخلف محسوب می شود یا خیر؟ افزود: مصرف دخانیات در محوطه دانشگاه ها ممنوع است و در آیین نامه انضباطی برای مصرف دخانیات تنبیه در نظر گرفته شده و دانشجو به کمیته انضباطی ارجاع داده می شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی خبر در زندگی ، تاریخ ، کد مطلب: 25825: www.newsinlife.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین