پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۶۵۰
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
نمایندگان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی تاکید کردند برای تحقق وعده های انتخاباتی خود استوارند و برای اجرای این وعده ها برنامه ریزی کرده اند.

شعار سال: نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مردم این استان برای تحقق وعده های انتخاباتی خود راسخ و استوار هستند.
اردشیر نوریان ،شامگاه چهارشنبه، در نشست هم اندیشی و ضیافت افطار اعضای شورای اداری چهارمحال و بختیاری با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: تقویت وحدت رویه و افزایش تعامل نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسوولان ارشد استان با قشرهای مختلف مردمی ار مهمترین راه های دستیابی به توسعه پایدار و همه جانبه است.
وی تاکید کرد: وحدت مسوولان ،تنها راه اجرایی شدن و به سرانجام رسیدن پروژه های توسعه ای در بخش های مختلف محسوب می شود.
نوریان افزود: وارد شدن به عرصه های عملیاتی، حرکت به سمت شایسته سالاری و فاصله از تفکرات سیاسی، قومی و جناحی، از راه های برون رفت چهارمحال و بختیاری از بن بست و قرارگیری این استان در مسیر توسعه به شمار می رود.
وی تصریح کرد: اجرای پروژه های مهم راه سازی، راه آهن، آب و گردشگری از مهمترین اولویت های نمایندگان مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس دهم است.
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: از مدیران دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری انتظار دارم تا در حوزه های تخصصی خود فعال تر عمل کنند.
وی اضافه کرد: حرکت در مسیر توسعه و توازن منطقه ای براساس اسناد بالادستی مورد توجه مسوولان باشد.
نوریان عنوان داشت: مدیران ارشد چهارمحال و بختیاری تمامی تلاش خود را برای افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی به کار گیرند.
نماینده شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: جوان بودن نمایندگان مجلس دهم بر پویایی این مجلس می افزاید.
علی کاظمی باباحیدری اظهار کرد: نمایندگان مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس دهم با حضور کمیسیون های تخصصی می توانند زمینه اجرا، تکمیل و بهره برداری از بسیاری پروژه های مختلف را فراهم و روند توسعه ای استان را تسریع کنند.
نماینده مردم شهرستان نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی هم گفت: رونق اقتصاد در ایران زمینه ساز رفع بسیاری مشکلات کشور است.
خدیجه ربیعی فرادنبه بیان کرد: حمایت از بخش تولید به ویژه در حوزه های کشاورزی، صنعت و گردشگری نقش مستقیم در دستیابی سریع تر به اهداف توسعه ای دارد.
وی ادامه داد: ارتقای زیرساخت های توسعه ای باید به عنوان یکی از اولویت های مسوولان چهارمحال و بختیاری در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل قرار گیرد.
چهارمحال و بختیاری چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری،نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران و ائمه جمعه شهرهای مختلف استان نیز حضور داشتند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تاریخ 27 خرداد 95 ، کد مطلب: 82114302: www8.irna.ir

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین