پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۰۲۲
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
نشست هم انديشي يک روزه با محوريت آسيب شناسي نمد و با موضوعات برندسازي، بازاريابي، بسته بندي صنايع دستي، رنگرزي، تهيه مواد اوليه، صنعتي سازي، ارگونومي و اقتصادي سازي صنعت نمد برگزار شد.

شعار سال: اين هم انديشي با محوريت آسيب شناسي نمد چهارمحال و بختياري و با موضوعات برندسازي، بازاريابي، بسته بندي صنايع دستي، رنگرزي، تهيه مواداوليه، صنعتي سازي ،ارگونومي و اقتصاد سازي برگزار شد.

نمدمالي و توليد محصولات نمدي شغلي طاقت فرسا و سخت در استان چهارمحال و بختياري به شمار مي رود که اين شغل و هنر يکي از شغل هاي قديمي و تاريخي استان است.

در حالي که طي سال هاي گذشته توليد نمد و شغل نمد مالي به علت سختي کار و نبود درآمد مناسب در مسير حذف شدن از شغل ها بود، اما با بهره گيري از ماشين آلات و ايجاد تنوع در توليد محصولات، توليد محصولات نمدي در اين استان رونق گرفته است.

هم اکنون نمد توليدي استان چهارمحال و بختياري به کشور هاي مختلف از جمله آمريکا صادر مي شود و استقبال بسيار خوبي از اين توليد استان چهارمحال و بختياري شده است.













با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی مشکات برین، تاریخ 25 دی 95، کد مطلب: 59132: www.mbbi.ir

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین