پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۷۸۳
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه نتیجه سوداگری در مدیریت شهری سانحه پلاسکو است، گفت: وقتی مدیریت شهری تجارت پیشه باشد ماموریت خود را سازش با سوداگران می‌بیند و نتیجه آن هم وقوع این بحران‌ها است و متاسفانه رسانه ملی هم در مورد خطرات مدیریت شهری در حق مردم جفا می‌کند.
شعار سال: عباس آخوندی در دومین همایش شهرسازی ریل پایه با اشاره به حادثه ساختمان پلاسکو اظهار داشت: آنچه در فروریزش ساختمان پلاسکو رخ داد تنها تحقق یک مخاطره از مخاطرات احتمالی این گونه در زندگی شهری و توسعه شهری است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مدیریت شهری تجارت پیشه، ماموریت اصلی خود را سازش با سوداگران می‌بیند، تاکید کرد: این نوع مدیریت شهری نتیجه‌ای جز شکل‌گیری بحران‌ها ندارد و این بحران‌ها ممکن است هر روز در این نوع مدیریت شهری رخ دهد.

آخوندی با انتقاد از رویکرد رسانه ملی برای پوشش این سانحه گفت:‌ متاسفانه این روزها می‌بینم که رسانه ملی تمام موضوع به سانحه برای یک ساختمان کاهش می‌دهد و این نوع رویکرد رسانه ملی جفا در حق مردم است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: نگاه ما باید به اولویت بندی در نگاه شهری باشد اگر محور توسعه را شهروند ، جابجایی و محیط زیست بدانیم قاعدتا تخصیص بودجه‌های عظیم در اداره شهر باید تغییر کند.

آخوندی با بیان اینکه بودجه شهرداری‌ها ارقام بسیار بزرگی است، ادامه داد: اینکه بودجه 17 هزار میلیاردی شهر تهران را چگونه و به چه چیزی تخصیص دهیم نکته مهمی است.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: سوداگری در شهر بر شهر غلبه کرده و نتیجه این سوداگری‌ها چیزی جز بحران‌هایی مانند سانحه پلاسکو نیست.

با اندکی تخلیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 5 بهمن 1395، کد مطلب: 451624، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین