پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۲۸۵
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
یوسف زاده گفت:در مدت مشابه سال گذشته (از ابتدای مهر ۹۴ تا چهارم بهمن ۹۴)، ۴۱٫۸ میلیمتر بارندگی در شهرستان انار ثبت شده که به در صد نسبی آن نسبت به سال گذشته اُفت ۷۸درصدی بارندگی داشته ایم.
شعار سال: یوسف زاده کارشناس اداره هواشناسی شهرستان انار با اشاره به بارش رحمت الهی در انار گفت: بارش باران از ساعات آغازین شامگاه یکشنبه سوم بهمن ماه در شهرستان انار شروع به باریدن کرد و ۱٫۵ میلی متر در انار گزارش اعلام شده است.

یوسف زاده افزود: این سامانه بارندگی تا شامگاه روز دوشنبه چهارم دی ماه در آسمان استان باقی خواهد ماند و در شهر انار نیز بارش ها بصورت متناوب ادامه خواهد داشت.

کارشناس اداره هواشناسی انار با بیان اینکه امشب افت دمای هوا رخ خواهد داد گفت: حداکثر دمای هوا در انار ۹ درجه در ساعات اولیه صبح امروز بوده و حداقل ۳ درجه که دمای هوا به تدریج افت داشته است.

وی افزود : این بارندگی در حالی است که ( از ابتدای مهر ماه امسال تا هم اکنون چهارم بهمن ماه )، ۹٫۱ میلیمتر بارندگی در شهرستان انار ثبت شده بود.

یوسف زاده در ادامه به مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد : (از ابتدای مهر ۹۴ تا چهارم بهمن ۹۴)، ۴۱٫۸ میلیمتر بارندگی در شهرستان انار ثبت شده که به در صد نسبی آن نسبت به سال گذشته اُفت ۷۸درصدی بارندگی داشته ایم.


با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه تحلیلی خبری انارما، تاریخ انتشار: 4 بهمن 1395، کد مطلب:61083، www.anarma.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین