پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۲۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور به منظور عملیاتی شدن مرحله اول طرح مدیریت پارک ملی خبر وارد کرمان شد.

شعار سال: معصومه ابتکار صبح پنجشنبه هفت بهمن به منظور بازدید و آغاز عملیات مرحله اول طرح مدیریت پارک ملی خبر با مشارکت جوامع محلی و سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه اکوتوریسم وارد کرمان شد و مورد استقبال استاندار کرمان،رییس مجمع نمایندگان استان و مسئولین استان قرار گرفت.

رئیس سازمان محیط زیست کشور پس از استقبال در فرودگاه برای شرکت در مراسم کلنگ زنی پروژه گازرسانی به خبر بلافاصله به شهرستان بافت سفر کرده و عملیات مرحله اول طرح مدیریت پارک ملی خبر آغاز می گردد.

نشست خبری نیز پایان بخش سفر یکروزه معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور به کرمان خواهد بود.

شایان ذکر است عملیات اجرایی طرح گردشگری پارک ملی خبر بافت قرار بود چند هفته گذشته با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور به صورت رسمی افتتاح شود، اما این سفر به دلایلی لغو و به زمان دیگری موکول شد.

طرح ملی گردشگری و توسعه و حفاظت از پارک ملی خبر با نام توسعه، حفظ و نگهداری اکوتوریسم طبیعی پارک ملی خبر مدت یکسال قبل با پیشنهاد بخش خصوصی تصویب و همه مجوزهای رسمی آن صادرشده و به صورت رسمی قراراست عملیات اجرایی آن آغاز شود.

در این طرح که شامل ایجاد تله کابین، مکان های اقامتی به صورت کمپ توریستی، موزه طبیعی و امکان گردشگری هوایی است قرار است حدود بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار هزینه شود.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه تحلیلی خبری گفتار نو، تاریخ انتشار: 7 بهمن 1395، کد مطلب: 19780، www.goftareno.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
0
0
تو هم هی برو فرت و فرت، طرح توسعه ای بده. مردم رو ریز گرد ،خشکسالی و آلودگی خاک و هوا و آب ، نابود کرده زن حسابی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین