پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۳۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷
نماینده مردم بافت رابر و ارزوئیه تاکید کرد: در خواست من از قوه قضائیه مشابه ملت است و باید با هر کسی که تهدید و خطری برای نظام و اقتصاد این نظام است برخورد شود چه اختلاس باشد و چه قاچاق.

شعارسال: علیبرز بختیاری، نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی، در خصوص رویکرد مجلس در برخورد با مفاسد اقتصادی اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی در هر شرایطی که تخلفی ببیند ورود پیدا می کند و پیگیریهای لازم را انجام می دهد ، حتی رییس مجلس شورای اسلامی از اعضای بررسی و پیگیری مفاسد اقتصادی است بر اساس کار نظارتی از سوی دیوان محاسبات مامور به پیگری مفاسد و ارائه گزارش به مرکز می باشد.

وی در خصوص مرز و خط قرمز مبارزه با مفاسد اقتصادی تصریح کرد: هیچ خط قرمزی بالاتر از سربلندی و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست در نتیجه برای مبارزه با مفاسد اقتصادی هیچ خط قرمزی قابل قبول نیست و باید با متخلفین برخورد شود.

بختیاری در خصوص نحوه برخورد با مفسدین بزرگ اقتصادی از جمله فریدون خاطر نشان کرد: من در مورد چیزی که نمیدانم اظهار نظر نمی کنم، در مورد وی تا حالا هر چه شنیدم در فضای مجازی بوده و توسط منابع رسمی اعلام نشده اما هر کسی تخلفی کرده از جمله وی، باید با او برخورد شود.

وی ادامه داد: من قبلا هم گفته ام که، تخلف از هر چیزی و متخلف هر کسی که باشد باید با او برخورد شود چرا که مردم می خواهد همه برای داشتن نظامی سالم تلاش کنیم.

نماینده مردم بافت رابر و ارزوئیه تاکید کرد: در خواست من از قوه قضائیه مشابه ملت است و باید با هر کسی که تهدید و خطری برای نظام و اقتصاد این نظام است برخورد شود چه اختلاس باشد و چه قاچاق.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت آرمان کرمان، تاریخ انتشار: 7بهمن1395، کدخبر: 169139: www.armanekerman.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
0
0
ان شاالله که در حد حرف و نظر نباشه و ایشان پیگیری عملی هم بکنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین