پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۴۹۲
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
پروفسور مجید سمیعی رییس فدراسیون جهانی انجمن جراحان اعصاب، با مدیرعامل و چند تن از مدیران بانک‌ پاسارگاد دیدار کرد. وی ضمن تقدیر از عملکرد بسیار خوب بانک‌پاسارگاد، خطاب به دکتر قاسمی مدیرعامل این بانک گفت: شما در بانک‌ پاسارگاد ضعف‌ها را به‌خوبی شناسایی کرده و اقدام به رفع آن‌ها کرده‌اید.

شعار سال: به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، پروفسور سمیعی پزشک و جراح مغز و اعصاب سرشناس ایرانی، در دیدار با مدیران بانک‌پاسارگاد ضمن تقدیر از عملکرد بسیار خوب بانک‌پاسارگاد، خطاب به دکتر قاسمی مدیرعامل این بانک گفت: شما در بانک‌پاسارگاد ضعف‌ها را به‌خوبی شناسایی کرده و اقدام به رفع آن‌ها کرده‌اید. شما برای از بین بردن آن ضعف‌ها، بسیار کار کرده‌اید و یکی از عوامل موفقیت شما نیز همین است. بنده هم از ابتدا سعی کردم کاستی‌‌ها و ضعف‌ها را به‌خوبی شناخته و برای رفع آنها دست به اقدامات و ابتکارات جدید بزنم و در تمام طول عمرم، تقلید نکرده‌ام.‌ وی تصریح کرد: با توجه به شناختی که از بانک پاسارگاد، نوآوری، خلق ارزش‌ها و خلاقیتی که در دکتر قاسمی یافتم، هم‌اکنون نیز می‌خواهم از مغز و فکر دکتر قاسمی استفاده کرده و همکاری نزدیکی با ایشان داشته‌باشم.

وی ضمن اشاره به بیمارستانی که قرار است توسط ایشان در ایران ساخته شود ادامه داد: مرکز فوق به‌عنوان بزرگ‌ترین و مجهزترین مرکز بین‌المللی در جهان با ظرفیت پذیرش روزانه 5 هزار بیمار، است که زیرساخت‌های آن3 سال پیش شکل گرفته‌است. این مرکز به‌نوعی مهاجرت معکوس را سبب شده‌است. چرا که بسیاری از دانشمندان و متخصصان ایرانی که در سایر کشورها مشغول کار هستند، آمادگی همکاری و ادامه کار خود در این مرکز را اعلام کرده‌اند. وی اظهارامیدواری کرد: پروژه‌های بزرگی با بانک‌پاسارگاد طراحی و اجرایی کند.

گفتنی است پروفسور مجید سمیعی پزشک و جراح مغز و اعصاب سرشناس ایرانی است. وی در حال حاضر ریاست فدراسیون جهانی انجمن جراحان اعصاب و ریاست بیمارستان علوم عصبی هانوفر در آلمان را بر عهده دارد که خود بنیان‌گذار آن بوده است. وی در زمینه تورم مغز و ترمیم و بازسازی جراحی دستگاه عصبی محیطی مطالعات مهمی انجام داده و مقالات و کتب بیشماری را تألیف کرده‌است. پرفسور سمیعی بیشترین اعمال جراحی روی تومورهای موسوم به «نورینوم آکوستیک» انجام داده‌است و در این زمینه بیشترین گزارش‌ها متعلق به ایشان است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت بانک پاسارگاد، تاریخ 14 اسفند 92 ، کد مطلب: 677: www.bpi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین