پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۹۰۷۴
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱
چین ضمن انتقاد محتاطانه از دستور رئیس جمهور آمریکا در خصوص ممنوعیت ورود مهاجران از ۷ کشور اسلامی، خواستار توجه به نگرانی‌های منطقی در این زمینه شده است.

شعارسال: چین با انتقاد ملایم از فرمان اجرایی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در ممانعت از ورود مهاجران خارجی از 7 کشور اسلامی، اعلام کرد: سیاست مهاجرت یک حق حاکمیتی است ولی نگرانی های منطقی در این خصوص باید مد نظر قرار گیرد.

ترامپ ورود اتباع سوریه و شش کشور دیگر یعنی ایران، عراق، سودان، لیبی، سومالی و یمن را حداقل به مدت 90 روز ممنوع اعلام کرده است.

این فرمان اجرایی با مخالفت و محکومیت رهبران جهان و تعدادی از جمهوریخواهان و دموکرات ها روبرو شده و دادگاه های آمریکا نیز این تصمیم را به چالش کشیده اند.

ترامپ ادعا کرده است که این فرمان اجرایی ارتباطی با مذهب و دین ندارد و تنها با هدف امن کردن بیشتر آمریکا بوده است.

وزارت خارجه چین با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: پکن بر این باور است که تنظیم سیاست‌های مربوط به مهاجرت و ورود و خروج، حق حاکمیتی هر کشوری است. ولی در عین حال، باید نگرانی های منطقی کشورهای مربوطه نیز باید در نظر گرفته شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری فرهنگ نیوز، تاریخ انتشار: 12بهمن1395، کدخبر: 246334: www.farhangnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین