پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۹۷۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
سال گذشته بیش از ۱۲ هزار تن میگوی صادراتی در کشور تولید و صادر شد که امسال میزان صادرات میگو از کشورمان به بیش از ۱۴ هزار تن خواهد رسید.

شعار سال: حسن صالحی، در جشن شکرانه میگوی پرورشی استان هرمزگان ضمن شادباش دهه فجر اظهار کرد: پارسال ارزش محصولات شیلاتی صادراتی کشور رقمی در حدود ۳۵۰ میلیون دلار بود که این رقم در سال جاری به ۴۰۰ میلیون دلار خواهد رسید.
وی با اشاره به موفقیت های حاصل شده در بخش های مختلف کشاورزی در دولت تدبیر و امید، بیان داشت: امسال در سایه تلاش های انجام شده، میزان واردات کشور در زمینه تولیدات شیلاتی از بیش از ۹ میلیون دلار به کمتر از سه میلیون دلار می رسد که این موفقیت به برکت خودباوری به دست آمده است.
صالحی با بیان اینکه امروز بیش از ۱۲۰ میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در کشور تولید می شود، خاطرنشان کرد: خودکفایی در تولید گندم از جمله موفقیت های بزرگی است که در دولت تدبیر وامید رقم خورده و این خودکفایی تبلور بزرگ ترین بخش اقتصاد مقاومتی است.
رئیس سازمان شیلات ایران با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۱۲ هزار تن میگوی صادراتی در کشور تولید و صادر شد، اظهار داشت: امسال میزان صادرات میگو از کشورمان به بیش از ۱۴ هزار تن خواهد رسید و کیفیت و فرآوری میگوی تولیدی در کشور نیز بسیار خوب است.
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: در پسابرجام رویکرد جدیدی در کشور در حوزه توسعه شیلات برای جذب سرمایه گذاری و بازار صادراتی انجام شد به طوری که در یکسال گذشته با کشورهای فرانسه، رومانی، فنلاند، ایتالیا، چین، ویتنام، روسیه، تایلند مذاکراتی انجام شد.
در این مراسم از پرورش دهندگان میگو در استان هرمزگان تجلیل و قدردانی شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایانا، تاریخ انتشار: 17 بهمن 1395، کدخبر: 40357، www.iana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
0
0
چنان می گویید پسابرجام که هر که نداند فکر می کند که قرار است تغییر خاصی اتفاق بیفتد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین