پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۵۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
حمید لطف‌اللهیان، شهردار اردبیل اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه که از سال گذشته شروع شده شامل مسیر پیاده روی، دوچرخه سواری و پروژه های سرمایه گذاری در شورابیل به عنوان منطقه نمونه گردشگری است که با همکاری سرمایه گذاران بخش خصوصی در حال اجراست .
شعارسال: وی با بیان اینکه جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در توسعه طرح‌ها و پروژه‌های شهرداری در اولویت سال جاری و سال آینده قرار گرفته است خاطرنشان کرد: بیش از 30 میلیارد تومان پروژه مشارکتی در مجموعه شهرداری اردبیل در حال اجرا است که عمده آن در مجموعه شورابیل و مناطق مختلف شهر اردبیل اجرا می شود .

شهردار اردبیل از معرفی شورابیل به عنوان قطب گردشگری کشور نام برد و بیان داشت: در مجموعه شورابیل پروژه‌هایی در حال اجراست که این پروژه‌ها مطابق با استانداردهای جهانی و با هدف تامین سلامت شهروندان اجرایی و عملیاتی می شود .

لطف اللهیان به نزدیکی فصل کاری و ورود گردشگران در تعطیلات نوروزی اشاره کرد و گفت: سعی ما بر این است تا در فصل ورود گردشگران بتوانیم پروژه‌های متعدد سرمایه گذاری را در شورابیل تکمیل و راه اندازی کنیم .

شهردار اردبیل در ادامه سخنان خود به آماده فعالیت بودن کارخانه آسفالت و سنگ شکن اردبیل اشاره کرد و اظهار داشت: نزدیک به 200 هزار تن لاشه سنگ از معدن های متفاوت از اول مهر ماه تا به امروز جمع و به کارخانه حمل شده است که از این میزان نزدیک به 90 هزار تن فرآوری شده است .

لطف‌اللهیان خاطرنشان کرد: در اولین فرصت عملیات چاله پرکنی در مسیرهای اصلی شهر نیز با استفاده از دستگاه فلکس آغاز خواهد شد .

وی با تاکید بر آمادگی کارخانه آسفالت و سنگ‌شکن شهرداری اردبیل با تمام توان برای تولید و پخش آسفالت، از آغاز فعالیت تولید و پخش آسفالت در اولین فرصت با مساعد شدن شرایط جوی خبر داد .

شهردار اردبیل در مورد وضعیت نامطلوب آسفالت در کلان‌شهر اردبیل گفت: حجم سنگین برف و برودت هوا آسیب جدی به آسفالت وارد کرده است .

لطف اللهیان خاطرنشان کرد: برای اینکه در سالیان گذشته برای آسفالت ریزی معابر شهری از مصالح استاندارد استفاده نشده و ما به دنبال بارش برف طی هفته‌های گذشته شاهد تخریب آسفالت در سطح معابر عمومی شهر اردبیل بودیم

وی افزود: با مساعد شدن شرایط جوی عملیات عمرانی و آسفالت ریزی توسط اکیپ های شهرداری آغاز می شود به طوری که ما با پر کردن چاله ها با ماسه و خاک در سطح معابر به دنبال ایجاد تسهیل در رفت و آمد مردم در خیابان ها هستیم تا با مساعد شدن شرایط جوی آسفالت ریزی آغاز شود .

شهردار اردبیل با بیان اینکه آسفالت ریزی استاندارد و زیرسازی مناسب مدنظر است تصریح کرد: سه کارخانه تولید آسفالت شهرداری با مساعد شدن شرایط جوی آمادگی تولید آسفالت استاندارد را دارد و ما به ترتیب معابر اصلی و فرعی را در این زمینه در دستور کار قرار دادیم .

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 10 اسفند 1395، کدخبر: 641445، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
0
0
300 سال بعد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین