پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۵۳۵۶۷
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵
مدیرکل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش از پیگیری برای تصویب طرح برگزاری آزمون هماهنگ درس تربیت بدنی در پایه‌های سوم، ششم، نهم و دوازدهم، از سال تحصیلی آینده خبر داد.

شعارسال: حسین بابویی مدیرکل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش ، درخصوص «برنامه‌های سال آینده این معاونت»، اظهار داشت: در حال پیگیری هستیم در برنامه ششم که سال آینده، اولین سال اجرای آن است، برای پایه‌های سوم، ششم، نهم و دوازدهم، بعد از طی کردن مراحل قانونی و کار کارشناسی بتوانیم برای درس تربیت بدنی، آزمون هماهنگ در سطح کشور برگزار کنیم.

وی ادامه داد: البته هنوز این موضوع مصوب نشده است اما به شدت به دنبال تصویب آن هستیم تا بتوانیم مدارس را با استفاده از ظرفیت‌های ورزشی، برای دانش‌آموزان شاد و با نشاط کنیم.

بابویی تأکید کرد: باید فضای مدرسه آنقدر جذاب باشد تا این فضا باعث علاقه‌مندی دانش‌آموز شود و در این مسیر، معلمان دروس دیگر نیز به خوبی از فرصت مطلوب ایجاد شده استفاده کنند و مدرسه به مکانی واقعاً آموزشی و تربیتی تبدیل شود..

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 11اسفند1395، کدخبر: 13951207000115: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین