پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۵۴۷۸۸
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۱
مدیرکل فرهنگی و هنری آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال دانش‌آموزان کمپین‌هایی در خصوص عدم شرکت در چهارشنبه آخر سال تشکیل د‌اده‌اند، گفت: توصیه می‌کنیم کارشناسان به مدارس دعوت شوند تا هشدارهای لازم را به دانش‌آموزان ارائه دهند.

شعارسال: مهدی علی‌اکبرزاده مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «وزارت آموزش و پرورش در چهارشنبه آخر سال چه برنامه‌ای دارد؟»، اظهار داشت: هر ساله معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در خصوص چهارشنبه آخر سال بیانیه‌ای صادر کرده و توصیه‌های لازم را به دانش‌آموزان ارائه می‌کند.

وی ادامه داد:‌ امسال دانش‌آموزان به احترام شهدای آتش‌نشان کمپین‌هایی در خصوص شرکت کمتر در چهارشنبه آخر سال تشکیل د‌اده‌اند تا مانند هر سال کارهای مربوط به این روز را انجام ندهند که ما نیز از این کمپین‌ها استقبال کرده‌ایم.

علی‌اکبرزاده تأکید کرد: به آموزش و پرورش مناطق توصیه می‌کنیم در روزهای نزدیک به چهارشنبه آخر سال از متخصصان دستگاه‌های مختلفی مانند آتش‌نشانی، هلال‌احمر، پزشکان و پرستاران که با سوانح این روز مواجه بوده‌اند، دعوت کنند تا در صبحگاه مدارس برای دانش‌آموزان صحبت کرده و هشدارهای لازم را در این خصوص ارائه دهند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 20 اسفند 1395، کدمطلب: 13951216001042 ،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین