پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۵۷۹
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶
معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه ایران روند آستانه را نقطه عطفی در بحران سوریه دانست و گفت: چنانچه این روند جدید در حال شکل‌گیری بتواند چالش‌های فراروی خود را مدیریت کند، بحران سوریه در مسیر پایان قرار خواهد گرفت.

شعارسال: «الکساندر پروخانف» رئیس انجمن نخبگان و سردبیر روزنامه «زافترا» روسیه، با حسین جابری‌انصاری معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه دیدار و پیرامون روندهای جدید منطقه‌ای و همکاری‌های ایران و روسیه گفت‌وگو و تبادل‌نظر کرد.

پروخانف در این دیدار همکاری ایران و روسیه در موضوعات منطقه‌ای بویژه سوریه را استراتژیک و رو به جلو دانست و گفت: این همکاری نقش موثری در شکل گیری روندهای جدید منطقه‌ای داشته و نشست آستانه نمود عینی این همکاری است.

جابری‌انصاری معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه نیز در این گفت‌وگو، تحولات جدید در روابط ایران و روسیه را محصول تعامل و همکاری نزدیک دو کشور در منطقه دانست و با اشاره به شکل گیری سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه در موضوع سوریه، روند آستانه را نقطه عطفی در بحران سوریه برشمرد و تاکید کرد: چنانچه این روند جدید در حال شکل گیری بتواند چالش‌های فراروی خود را مدیریت کند، بحران سوریه در مسیر پایان قرار خواهد گرفت.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 10 اسفند 1395، کدمطلب: 13951210000287 ،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین