پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۴۱۵۳
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵
رییس سازمان چای کشور گفت: از مجموع ۱۴۹ کارخانه چایسازی ۱۰۱ کارخانه بدهی خود را به طور کامل پرداخت کرده‌اند یعنی بدهی کارخانه‌ها چهار درصد ارزش کل تولیدی است.

شعار سال: محمدولی روزبهان - رییس سازمان چای کشور-  در رابطه با تذکر کتبی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص باقی مانده مطالبات چایکاران بیان داشت: از چایکاران به ارزش ۲۳۴ میلیارد تومان برگ سبز چای خریداری شده است که ۷۰ درصد نسبت به سال گذشته با افزایش ارزش ریالی همراه بوده است. این رقم در سال گذشته ۱۳۶ میلیارد تومان بوده است.

او افزود: تا امروز ۲۲۵ میلیارد تومان از مطالبات چایکاران پرداخت شده است یعنی بیش از ۹۶ درصد و حدود نه میلیارد تومان باقی مانده است.

روزبهان با تاکید بر این که دولت کل سهم خود را به چایکار پرداخت کرده است، بیان داشت: برخی کارخانه‌های چایسازی بدهی خود را پرداخت نکرده‌اند. از مجموع ۱۴۹ کارخانه چایسازی ۱۰۱ کارخانه بدهی خود را به طور کامل پرداخت کرده‌اند یعنی بدهی کارخانه‌ها چهار درصد ارزش کل تولیدی است.

رئیس سازمان چای کشور با اشاره به پیگیری‌های سازمان چای در پرداخت مطالبات چایکاران بیان داشت: امیدواریم با همکاری کارخانجات بدهی چایکاران به حساب آنها واریز شود البته این رقم بالا نیست اما همین چهار درصد هم حق کشاورز است و دولت موظف است که در راستای پرداخت آن اقداماتی انجام دهد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار 15 اسفند 1395، کد مطلب: 465686: ilna.irwww.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین