پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۴۵۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱
چیت‌چیان گفت: بیش از ۴ میلیون نفر روستاییان نیز در طول ۳ سال و نیم دولت تدبیر و امید از آب شرب برخوردار شدند.

شعارسال: حمید چیت‌چیان وزیر نیرو امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: سرلوحه فعالیت‌های ما در سال 1395 عبارت است از تحقق وظایفی که در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به وزارت نیرو محول شده است.

وی افزود: حتی از بعضی اهداف مشخص شده هم جلوتر رفتیم که برای نمونه وعده داده بودیم که 14 سد در سال جاری به بهره‌برداری برسد که این به 15 سد افزایش یافت و در روزهای باقی مانده هم شاید سد دیگری به بهره‌برداری برسد.

وزیر نیرو از اجرای 11 طرح کلی و 17 پروژه در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: در طول سه سال و نیم دولت تدبیر و امید، بیش از 2 هزار روستا به شبکه آبرسانی وصل و بیش از 4 میلیون نفر روستائیان از آب شرب بهره‌مند شدند. وعده داده شده بود که 2 هزار مگاوات وارد مدار شود که به 2 هزار و 200 مگاوات رسید و بیش از 2 هزار روستا که آب آشامیدنی نداشتند، وارد شبکه آبرسانی شدند. بیش از 4 میلیون نفر روستائیان نیز در طول 3 سال و نیم دولت تدبیر و امید از آب شرب برخوردار شدند.

چیت‌چیان اقدامات این وزارتخانه در ارتباط با کاهش تلفات شبکه توزیع برق را خوب ارزیابی کرد و اظهار کرد: نصب کنتورهای هوشمند در شبکه توزیع برق برای مشترکین و چاه‌های کشاورزی برای کنترل میزان برداشت آب از سفره‌های زیرزمینی از جمله این اقدامات انجام شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار خبر 18 اسفند 1395، کدمطلب: 1349420 ،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
0
0
ان شاالله که مشکل مرد حل شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین