پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۵۷۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه کابینه مشترک آقای روحانی و اصلاح‌طلبان چالش اقتصادی برای کشور به همراه داشت، گفت:‌ اصلاح‌طلبان تلاش می‌کنند همه تخم‌مرغ‌های خود را در سبد آقای روحانی نچینند تا هزینه منفی دولت بر عهده آنها نباشد.

شعارسال: حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضع اصلاح‌طلبان برای انتخاب کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری اظهارداشت: اصلاح‌طلبان با رئیس‌جمهور که در واقع با هم یک کابینه و یک دولت مشترک را تشکیل داده بودند نتیجه کارشان این شد که در بخش‌های اقتصادی چالشی را برای کشور ایجاد کردند و امروز مردم ما با این چالش مواجه هستند.

وی افزود: دولت آینده باید دولتی باشد که چالش‌های به وجود آمده در حوزه اقتصادی را برطرف و مشکلات مردم را در حوزه معیشتی و اقتصادی مرتفع سازد و ما شاهد بهبود شرایط اقتصادی در کشور باشیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: همانطور که ارزیابی‌ها و نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد اقبال آقای روحانی برای دور دوم ریاست جمهوری بسیار اندک است و ما در جامعه آنچه از زبان توده مردم می‌شنویم حکایت از صحت این مسئله دارد.

حاجی‌دلیگانی در پایان خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان از ابتدا سعی داشتند تا همه تخم‌مرغ‌های خود را در سبد آقای روحانی نچینند و از ابتدا هم به صورت کجدار مریز برخورد می‌کردند تا هم از دولت آقای روحانی استفاده ببرند و هم اینکه نکات منفی که در دولت وجود دارد هزینه آن به گردن اصلاح‌طلبان نیفتد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 27 اسفند 1395، کدمطلب: 13951227000176 ،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۹
0
0
من به شخصه به آقای روحانی رای نمی دهم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین