پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۳۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۹
فرماندار دره شهر گفت: به دلیل حضور بی سابقه میهمانان نوروزی تمامی مراکز اقامتی دره شهر بصورت صد در صدی پر شده است.

شعار سال: "علی اکبر شفیع زاده" فرماندار دره شهر گفت: تمامی فضاهای اقامتی شامل 22مدرسه، 11 کمپ استراحتگاه، 28 میهمانسرای ادرات، 15 زائر سرا، سه دانشگاه، پنج خانه بوم، سه سالن ورزشی، ساختمان بحران و نیز مکانهای اقامت موقت مسافران نوروزی به صورت صد در صدی پر شده اند.

وی اظهارکرد: مردم میهمان نواز این شهرستان در کنار برخی مسئولان نیز در اقدامی تحسین برانگیز مسافران نوروزی را بصورت رایگان در منازل خود اسکان می دهند.

شفیع زاده افزود: تعداد زیادی از مسافران نوروزی نیز با برپایی چادر در مناطق طبیعی، تفرجگاهها و اماکن زیارتی تعطیلات نوروزی خود را سپری می کنند.

وی تصریح کرد: بیش از 40 درصد میهمانان نوروزی در دره شهر از خارج استان بوده است.

شفیع زاده یادآور شد: بیشترین مسافران از استانهای ایلام, همدان،اصفهان، مازندران، کرمانشاه، ارومیه، مشهد، سیستان و بلوچستان، خوزستان و تهران بوده اند.

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی دره شهر افزود: برای راحتی و آسودگی خیال میهمانان نوروزی کار نظارت بر اماکن اقامتی، مراکز درمانی و دستگاههای خدمات رسان توسط کشیکهای این ستاد بصورت شبانه روزیصورت می یرد که و تا کنون هیچگونه نارضایتی از طرف مسافران نوروزی مشاهده نشده است.

وی یادآورشد: تجهیز مناسب مراکز اقامتی باعث رضایتمندی مسافران نوروزی شده است بطوریکه اقامت خود را تمدید می کنند.

فرماندار دره شهر خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های بالای این شهرستان در حوزه‌های توریستی و گردشگری، تمام دغدغه ما ایجاد شرایطی است که گردشگران با خاطری آسوده از مناظر گردشگری دیدن کرده تا در سالهای آینده به عنوان سفیری جهت تشویق افراد دیگر در زمینه بازدید از جاذبه های شهرستان اقدام نمایند.

شهر تاریخی دره شهر با داشتن 400 اثر تاریخی، طبیعی و زیارتی بعنوان قطب گردشگری استان ایلام در در 130 کیلومتری مرکز این استان واقع شده است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری سمیره خبر دره شهر، تاریخ انتشار: 3 فروردین 1396، کد مطلب: 7592:www. seymarehkhabar.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
می شه بپرسم چند نفر ظرفیت اقامتی داره این شهر؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین