پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۹۷۲۶
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
فرماندار شهرستان زهک با اشاره به ورود دشت مال به سیستان، گفت: روان‌آب وارده به منطقه سیستان به دنبال بارش‌های سیل‌آسا و برف سنگین در کشور افغانستان بوده است.

شعار سال: جمشیدرخشانی نسب بابیان اینکه جلسات ستاد مدیریت بحران به طور مستمر در شهرستان زهک و منطقه سیستان برگزار شده و تدابیر لازم در این زمینه اتخاذ شده است، افزود: خوشبختانه جای هیچگونه نگرانی نیست و تمامی تدابیر لازم دراین زمینه اندیشیده شده است و تمامی ارگانهای مربوطه درآماده باش می باشند.

وی درپاسخ به سئوالی مبنی براینکه آیا آب وارده به منطقه به چاه نیمه ها هدایت می شود یا به سمت تالاب هامون می رود، افزود: نگاه اول، هدایت آب به سمت تالاب هامون می باشد.

وی دلیل هدایت آب به سمت تالاب هامون را مقابله باریزگردها عنوان کرد و افزود: باتوجه به اینکه تالاب هامون از وسعت بالایی برخوردار است و خشکی تالاب هامون طی سالیان پیاپی، باعث شده تا به محض بروز توفان ریزگردها در هوا معلق شود، و مشکلات عدیده ای برای مردم ایجاد نماید، آب به سمت تالاب هدایت می شود.

فرماندار اضافه کرد: تمامی موانع در مسیر ورود آب به تالاب هامون برداشته شده و آب پس از ورود به رودخانه سیستان به سمت تالاب هدایت می شود.

وی ادامه داد: ورود این روان‌آب شامل حق‌آبه منطقه سیستان نمی شود.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی نیزار، تاریخ انتشار: 4 فروردین 1396، کد مطلب: 16448: www. neyzarnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین