پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۹۹۶۷
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۶
رئیس پژوهشکده باستان‌شناسی گفت: در راستای امضای تفاهمنامه‌های فرهنگی میان ایران و کشورهای دیگر قرار است باستان‌شناسان در محوطه‌های باستانی عراق، ارمنستان، آذربایجان نیز فعالیت کنند.

شعارسال: حمیده چوبک گفت:در روز نهم اردیبهشت ماه همزمان با روز تولد خانم سیمین دانشور که مدت‌ها مدیر گروه باستان شناسی دانشگاه تهران بوده است مراسم نکوداشتی برای ایشان برگزار خواهیم کرد.

وی بیان کرد: تپه ملیان استان فارس توسط آقای سرداری باستان‌شناس در حال کاوش است این محوطه یکی از محوطه‌های تاریخی، مهم و کلیدی برای ماست چون دوره‌های مختلفی از پیش از تاریخ، عیلامی، هخامنشی و نوعیلامی را در خود دارد و چندین سال متوقف مانده بود در نظر داریم محوطه‌های دیگری را که متوقف بوده‌اند را نیز فعال کنیم.

وی ادامه داد: کارگاه‌های باستان شناسی زیرآب متعددی را در ایران و خارج از کشور برگزار کرده‌ایم یکی دیگر از این کارگاه‌ها قرار است شهریورماه برگزار شود. این کارگاه‌ها درواقع کلاس‌هایی برای آموزش و ارائه تجربیات در این حوزه است. در حوزه باستان‌شناسی خلیج فارس نیز برنامه‌های بلند مدتی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:1اردیبهشت1396، کدخبر: 3955546 : www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین