پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۶۵۳۰
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
نماینده مردم تهران گفت: برخی افراد برای رسیدن به اهداف خود استوانه های استحکام بخش نظام را هدف قرار داده اند و همین امر منجر به حمایت رسانه های آمریکایی و اسرائیلی از آنها شده است.

شعار سال: علیرضا زاکانی عصر شنبه در نشستی به میزبانی ناحیه بسیج دانشجویی سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: در حال حاضر نماینده مجلس هستم و فعلا تصمیمی در خصوص نیامدن در عرصه انتخابات نگرفتم.

زاکانی با اشاره به لزوم پرهیز از بیان حرف های خلاف قانون اساسی اظهار کرد: برخی صحبت ها و معیارهای مطرح شده دور از شان مسئولان عالی رتبه است.

صحبت های برخی افراد راه نفوذ دشمنان را باز می کند

نماینده مردم تهران نظارت خبرگان بر رهبری را از جمله این سخنان دانست و ادامه داد: این قبیل سخنان باعث تضعیف پشتوانه های نظام شده و راه نفوذ دشمنان و بیگانگان را باز می کند.

زاکانی هدف افراد از بیان این سخنان را امیال انتخاباتی و سیاسی عنوان و تصریح کرد: اینها در واقع برای رسیدن به اهداف خود استوانه های استحکام بخش نظام را هدف قرار داده اند و همین امر منجر به حمایت رسانه های آمریکایی و اسرائیلی از آنها شده است.

نماینده مردم تهران اظهار کرد: عده ای با بحران زایی قصد دارند به اهداف سیاسی خود دست پیدا کنند و ایجاد بحران برای این افراد چه در مسند قدرت باشند چه نباشند کمک کننده است.

زاکانی با تاکید بر لزوم هوشیاری در برابر افرادی که به دنبال فتنه گری هستند، افزود: نباید بازیگر میدان این افراد شویم.

نماینده مردم تهران یادآور شد: برخی افراد با مطرح کردن سخنانی قصد ایجاد بحران و تلاطم در جامعه را دارند و باید در برابر این افراد تدبیر داشت.

ایجاد تفرقه در اردوگاه اصولگرایان تنها امید رقبا

زاکانی با اشاره به اینکه تمام امید رقبای ما به ایجاد تفرقه در اردوگاه اصولگریان است، افزود: آنها امیدوارند که همچون سال 92 که تنها نامزد آنها در برابر نامزدهای متعدد اصولگریان پیروز شد در انتخابات پیش روی نیز موفق شوند.

نماینده مردم تهران به تشکیل ائتلاف بزرگ اصولگرایان اشاره و تصریح کرد: این امر خواب افراد زیادی را پرشان می کند.

زاکانی با اشاره به اینکه به زودی شاهد حرکت اصولگریان در مسیر درست ائتلاف و تفاهم خواهیم بود، افزود: در این دوره از مجلس با شایسته گزینی به مردم خدمت خواهیم کرد.

لغو سخنرانی های اصولگریان در دانشگاه ها

نماینده مردم تهران به لغو شدن سخنرانی های اصولگریان در دانشگاه ها اشاره و تصریح کرد: این امر خلاف قانون اساسی بوده است.

وی این اقدام ر ا یک سناریو دانست و خواستار رسیدگی رئیس جمهور به این مسئله شد.

زاکانی برجام بدون نامه مقام معظم رهبری را منشا تهدیدات متعدد دانست و افزود: در این نامه معظم له سطوح مختلفی را متذکر شده اند که باید تمامی نکات آن مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی ادامه داد: به نظر می رسد که دولت علاقه ای به عمل به این نامه ندارد چرا که رئیس جمهور در این خصوص گفت که اکثر قسمت های آن محقق شده اما در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که این چنین نیست.

پی ام دی به بدترین شکل ممکن بسته شد

نماینده مردم تهران با تاکید بر لزوم توجه دولت ها به مصالح کشور به دور از منافع سیاسی، افزود: چنانچه نامه رهبری نبود پی ام دی بسته نمی شد.

زاکانی با اشاره به اینکه پی ام دی به بدترین شکل ممکن بسته شد، تصریح کرد: شیوه برخورد مسئولین پرونده پی ام دی نادرست بود اما از بسته شدن آن خرسندیم.

وی توافق هسته ای با ایران را نیاز آمریکا و کشورهای اروپایی دانست و افزود: نباید نیاز مخالفین را به گرانترین قیمت خریداری کنیم بلکه باید با هدف رسیدن به منافع ملی از شتاب زدگی پرهیز کنیم.

نماینده مردم تهران با اشاره به بحران های موجود در برخی کشورهای منطقه، گفت: به یمن انقلاب اسلامی و خون شهدا امروز آرامش در ایران اسلامی برقرار بود است.

زاکانی با اشاره به توسعه انقلاب اسلامی در منطقه، افزود: این امر باعث صدور ثبات به سایر کشورها نیز شده است.

وی با اشاره به اینکه مکتب امام راحل (ره) سره را از ناسره مشخص می کند، افزود: امروز عده ای قصد دارند با نام امام مقابل مکتب امام بایستند.

نماینده مردم تهران گفت: باید متوجه باشیم که نمود مجددی از ظهور اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی در حال شکل گیری است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر,تاریخ انتشار 28 آذر 1394,کد مطلب: 3004215 www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین