پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۸۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
وزیر بهداشت در مراسم افتتاح کاکرین ایران (موسسه تحقیقاتی جمع آوری شواهد علمی در حوزه سلامت) در محل کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: بیماری تب کریمه کنگو تحت کنترل است و از این پس نباید موارد جدیدی از ابتلا به این بیماری را شاهد باشیم.

شعار سال: سید حسن قاضی زاده هاشمی با اعلام این مطلب که آمار ابتلا به تب کریمه کنگو نسبت به سال گذشته افزایش نداشته است، گفت: طی دو سه هفته اخیر بروز موارد جدید این بیماری متوقف شده و می توان گفت این موضوع تمام شده است.

وزیر بهداشت گفت: تب کنگو کریمه قابل کنترل شده و آمار جدیدی در این زمینه نداریم، در مقایسه با چند هفته قبل بیماری فروکش کرده و به این معنی است که توانسته ایم تا حد زیادی آن را کنترل کنیم.

قاضی زاده ادامه داد: البته این موضوع به این معنی نیست که نکات ایمنی رعایت نشود، بلکه باید در مورد ذبح کردن، نوع استفاده از مراکز ذبح و نوع استفاده از گوشت دقت های لازم صورت گیرد.

وی افزود: امسال به دلیل استفاده بیشتر مردم از فضای مجازی در زمان انتخابات ریاست جمهوری، یک مقدار درباره این بیماری شلوغ شد، اما جای نگرانی نیست و موارد اعلام شده نسبت به سال قبل بیشتر نیست.

وزیر بهداشت گفت: در مورد برخی از موارد بیماری که اطلاع رسانی شده بود نیز آن موارد ثابت نشد. می توانیم بگوییم که بیماری کنترل شده و جای نگرانی نیست.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین، تاریخ انتشار 20 خرداد 96، کد مطلب: 674951:www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
0
این فروکش کردن به دوره زندگی کنه ارتباطی نداره؟ مثلا پایان اماده سازی بدن برای تخم گذاری و راه کردن میزبان انسانی و دام زنده؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین