پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۳۰
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
در سه روز اول ثبت نام کاندیداهای مجلس دهم در حوزه انتخابیه تهران 443 نفر برای انتخابات مجلس در حوزه‌ی انتخابیه تهران – ری – اسلامشهر و پردیس ثبت نام کردند .

شعار سال: علی اصغر ناصربخت معاون سیاسی انتظامی فرماندار تهران در آغاز چهارمین روز ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب، افزود: 420 نفر از داوطلبین در محدوده سنی 30 تا 60 سال قرار دارند و تحصیلات ثبت نام کنندگان را 92 نفر دکترا ، یک نفر حوزوی و الباقی فوق لیسانس و معادل آن تشکیل می‌دهند.

همچنین در چهارمین روز ثبت نام کاندیداهای مجلس دهم ابراهیم انصاریان داماد آیت الله مهدوی کنی، مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب مردمسالاری و محمد عباسپور نماینده ادوار مجلس، فاطمه راکعی ، اشرف بروجردی ، احمد توکلی،سید محمود میرلوحی،حجت‌الاسلام مجتبی آقا تهرانی ،ایرج ندیمی ،و مهراد بائوج لاهوتی، حجت‌الاسلام علی فلاحیان، حسن غفوری فرد و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده ساری جهت کاندیداتوری در این انتخابات ثبت نام کردند.

صبح چهارمین روز انتخابات مجلس سیدمحمد حسینی و محمد عباسی از وزرای دولت دهم به همراه هم برای ثبت‌نام در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به وزارت کشور مراجعه و ثبت نام کردند. پرویز کاظمی وزیر بازرگانی دولت نهم ازدیگر وزرای دولت احمدی‌نژاد بود که امروز برای ثبت نام به وزارت کشور مراجعه کرد.

محمد رضا عارف رییس بیناد امید ایرانیان نیز پیش از ظهر سه شنبه با مراجعه به وزارت کشور کاندیدای انتخابات مجلس دهم شد.

محسن مهر علیزاده و علی صوفی از اعضای کابینه دولت اصلاحات نیز که همزمان با حضور عارف در وزارت کشور در این وزارتخانه حضور داشتند برای انتخابات مجلس دهم ثبت نام کردند.

پیش از ظهر سه شنبه همچنین صادق خرازی به همراه برخی از اعضای حزب تازه تاسیس" ندای ایرانیان " در وزارت کشور حاضر شد که برخلاف تصورات و پیش بینی ‌ها این عضو موسس ندا تنها برای همراهی با اعضاء در مرحله ثبت نام در وزارت کشور حاضر شد و مجید فراهانی دبیرکل این حزب به همراه تعدادی از اعضای حزب "ندای ایرانیان" در انتخابات مجلس دهم ثبت نام کردند.

مرتضی اشراقی نوه امام خمینی (ره) نیز ظهر امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور، کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت خبرگزاري ایسنا، تاریخ انتشار 1 دی 1394، کد مطلب: 94100100141: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین