پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۴۰۲
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴
مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: نخستین مرکز اجتماع درمان‌مدار ویژه مردان معتاد در استان البرز در شهرستان ساوجبلاغ گشایش یافت.

شعار سال: داریوش بیات‌نژاد اظهار داشت: نخستین مرکز اجتماع درمان‌مدار ویژه مردان (TC) در استان البرز با هدف درمان معتادان در شهرستان ساوجبلاغ گشایش یافت.

وی افزود: معتادان سم‌زدایی شده در مراکز درمانی بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی، نداشتن بیماری جسمی شدید، داشتن حداقل 20 سال و حداکثر 50 سال سن واعتقاد به یکی از ادیان الهی از شرط‌های پذیرش در این مرکز به شمارمی‌رود.

مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: بیشتر مبتلایان به مواد دچار یک سلسله اختلالات روانی می‌شوند که زمینه‌ای برای ارتکاب انواع جرائم فراهم می‌آورد.

بیات نژاد با اشاره به اینکه شناخت و درمان خصوصیات روانی و شخصیتی معتادان از اهمیت زیادی برخوردار است، عنوان کرد: برخی از تحقیقات نشان داده است که اعتیاد برخی از افراد معتاد در نتیجه عدم یادگیری مهارت‌های زندگی اجتماعی و ضعف‌های شخصیتی است که در مراکز مذکور تلاش می‌شود گام‌های موثری در جهت بازگشت سالم این افراد به جامعه برداشته شود.

مدیرکل بهزیستی البرز ادامه داد: برخی از سوءمصرف کنندگان مواد که برای درمان به اجتماع (TC) می‌آیند، علاوه بر اعتیاد با فقدان محیط حمایت‌کننده مواجه می‌شوند که مانع تغییرات مثبت در سبک زندگی آن‌ها می‌شود.

وی تاکید کرد: در مراکز اجتماع درمان‌مدار نخستین گام برای تغییر، پیوستن به اجتماع و دنیای بیرون است و پرهیز از مواد، اجتماعی شدن، پذیرش مسؤولیت‌های اجتماعی همراه با آموزش حرفه‌‌ای است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 30 خرداد 96، کد مطلب: 1440914:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین