پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۴۸۱
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
سناتورهای آمریکایی می‌خواهند کنگره این حق را داشته باشد که مشخص کند آمریکا وارد جنگ شود یا خیر. آنها معتقدند حمله اخیر آمریکا به پایگاه نظامی "الشعیرات" سوریه در پوشش مجوزهای استفاده از نیروی نظامی نبوده است.

شعار سال: کمیته روابط خارجی سنا در حال بررسی لایحه‌ای است که اقدام نظامی در سوریه،‌ افغانستان، عراق،‌ سومالی، لیبی و یمن علیه داعش،‌ القاعده و سایر گروه‌های شبه‌نظامی افراطی را پوشش می‌دهد.

سناتور باب کورکر،‌ رئیس جمهوری‌خواه این کمیته گفت: من همواره معتقدم که مهم است کنگره به نقش خود طبق قانون اساسی برای مجاز کردن استفاده از نیرو عمل کند.

در شرایطی که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا دستور افزایش فعالیت نظامی در سوریه، افغانستان و مناطق دیگر را داده است، اعضای کنگره همچنین از ترامپ خواسته‌اند تا یک استراتژی برای مقابله با داعش و سایر گروه‌های شبه‌نظامی ارائه دهد.

در جریان حمله آمریکا به پایگاه نظامی "الشعیرات" در سوریه،‌ ترامپ از اختیارات اجرایی برای حمله استفاده کرد.

سناتور جان کورنین، جمهوری‌خواه عضو کمیته اطلاعاتی سنا می‌گوید،‌ ترامپ پیش از هر اقدامی باید به کنگره مراجعه کند. این امر ضروری است و مناسب است که پیش از آنکه ما نظامیان خود را درگیر هرگونه اقدامی کنیم، انجام شود. آنها حق دارند که از حمایت کنگره آن هم از جانب دو حزب و نیز حمایت مردم آمریکا برخوردار شوند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصرایران ، تاریخ انتشار 31خرداد 96، کدمطلب:۵۴۵۱۶۸، www.asriran.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین