پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۵۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه بنزین‌های وارداتی استاندارد یورو ۴ ندارد، گفت: بنزین‌های وارداتی حتی یورو ۲ هم نیست و تمام ادعاها خلاف واقع است.

شعار سال: حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی موسوی‌نژاد به انتقاد از بنزین‌های وارداتی و رویکرد سازمان محیط زیست پرداخت و گفت: تمام ادعاهای طرح شده مبنی بر بنزین‌های پتروشیمی و یورو 4 بودن بنزین‌های وارداتی خلاف واقع است.

وی ادامه داد: متاسفانه مسئولان ذی‌ربط و سازمان استاندارد که باید مدارکی دال بر استاندارد بودن بنزین‌های وارداتی را ارائه کنند به نمایندگان نداده‌اند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یورو 4 بودن بنزین‌های وارداتی هنوز مشخص نیست، گفت: از طریق مختلف به اسنادی دست یافته‌ایم که نشان می‌دهد این بنزین‌ها حتی یورو 2 هم نیست.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: متاسفانه رفتارهایی که درباره بنزین‌های پتروشیمی صورت گرفت بازی سازمان محیط زیست بوده و نامناسب بوده است.

وی اضافه کرد: گفته‌های خانم ابتکار درباره بنزین‌ها خلاف واقع است چرا که مسئولان ذی‌ربط در این خصوص کمیسیون های انرژی، اصل نود و بهداشت و درمان گزارش‌های خود را ارائه داده‌اند.

موسوی‌نژاد همچنین تصریح کرد: درخواست تحقیق و تفحص از سازمان حفاظت محیط زیست را در کمیسیون انرژی تصویب کردیم و هنوز در صحن علنی به تصویب نرسیده و امیدواریم با نظر مثبت مجلس این مهم انجام بگیرد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس به گلایه از واردات بنزین به کشور پرداخت وخاطرنشان کرد: دلیلی ندارد که بخواهیم بنزینی وارد کنیم که از بنزین‌های داخلی نیز آلوده‌تر باشد.

موسوی نژاد ورود بنزین‌های وارداتی را مورد نقد قرار دارد و تاکید کرد: منطقی نیست که ارز و دلارهای کشور را به خاطر ادعاهای واهی هدر بدهیم.

وی با مطرح کردن این پرسش که آلودگی‌های کلانشهرها به خاطر چیست؟ گفت: این آلودگی هوا اگر به علت بنزین پتروشیمی بود، پس چرا ادامه یافته است؟

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان خواستار خواستار تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست شد و همچنین توجه مسوولان ذیربط به موضوع آلودگی هوا را ضروری دانست.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاري تسنیم، تاریخ انتشار 6 دی 1394، کد مطلب: 954643: www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نادر
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
0
1
بازيهاي سياسي بزرگان و جان مردم ، ايا نبايد بيشتر دل به حال مردم سوزاند؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
1
0
به قول فارس: ابتکاری که ابتکار نداشت. تهران در حضر و ابتکار در سفر.
من نمی دونم رئیس جمهور روی چه اصلی ایشان را بعنوان رئیس سازمان محیط زیست انتخاب کردند؟ آیا فرد یا افراد شایسته تری وجود نداشت؟
فکر می کنم مرحوم اینانلو با اون صدای قشنگش، خیلی بیشتر می تونست بعنوان رئیس سازمان محیط زیست کشور منشا اثر باشه
مهربان
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
0
0
اگر تمام ثروت و مقام های دنیا را به من می دادند اصلا دوست نداشتم جای خانم ابتکار بودم
پول که نمی دن به سازمانش
حریف خودرز سازها هم که عمرا بشه
بنزین هم که .........
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین