پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۶۰۲
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نقض برجام توسط آمریکایی‌ها به دلیل تأثیر گذاری که در اروپا و سایر کشورها دارد کل برجام را زیر سوال می‌برد.

شعار سال: آیت‌الله عباس کعبی در واکنش به طرح تصویب تحریم‌های جدید آمریکا علیه کشورمان گفت:هیأت نظارت بر برجامباید بر پایه اصول نه گانه رهبری تخلف از برجام و عبور از آن را رصد کند و متناسب با آن اقدام متقابل را از دولتمردان بخواهد.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه از ابتدا پیش‌بینی می‌شد که آمریکایی‌ها با زورگویی رفتار کنند و اعتمادی به آن‌ها نبود، اظهار داشت: اگر چهبرجامتوافق 1+5 است و آمریکا تنها یک بخش آن است اما نقض برجام توسط آمریکایی‌ها به دلیل تأثیر گذاری که در اروپا و سایر کشورها دارد کلبرجامرا زیر سوال می‌برد و تقریباً جسم و روح آن را هم از بین برده وبرجامرا تبدیل به یک مرده کرده است.

وی با تأکید بر اینکه مسئله اصلی آمریکا انقلاب اسلامی است، نه ایران هسته‌ای! بیان داشت: آمریکا نماینده نظام سلطه و استکبار است و خوی زیاده‌ خواهی و تجاوز به استقلال و آزادی ملت‌ها باعث شده که چنین مواضعی بگیرد. آمریکایی‌ها دشمن استقلال، آزادی و رشد و پیشرفت کشورهای مستقل و آزاد هستند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 6 مرداد 96، کدمطلب۶۱۷۹۸۳۹، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین