پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۰۰۰
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
شیخ‌‌الاسلام از حضور نمایندگان و مقامات حدود ۱۰۰ کشور در مراسم تحلیف حجت‌الاسلام حسن روحانی خبر داد.
شعارسال: حسین شیخ‌الاسلام مشاور وزیر امور خارجه ، با اشاره به مراسم تحلیف حجت‌الاسلام حسن روحانی که شنبه هفته آتی در محل مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد، گفت: آقای دکتر لاریجانی به عنوان رئیس‌ مجلس شورای اسلامی و وزارت امورخارجه برای برگزاری یک تحلیف باشکوه هماهنگی‌های لازم را داشته‌اند و انتظار ما این است که مراسم بسیار خوبی برگزار شود.

وی گفت: دعوت‌های بسیار خوبی از مقامات کشورهای مختلف منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای شده و پیش‌بینی ما این است که مقامات و نمایندگان حدود 100 کشور در مراسم تحلیف حضور داشته باشند که این مهم نشانگر اهمیت ایران برای کشورهای منطقه و جهان است.

مشاور وزیر امور خارجه همچنین گفت: استقبال کشورهای مختلف برای حضور در مراسم تحلیف آقای دکتر روحانی نشان می‌دهد که ایران امروز بیش از پیش در عرصه دیپلماتیک به یک کشور مهم و اثرگذار تبدیل شده و کشورهای مختلف اهمیت ایران را به خوبی درک می‌کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 9 مرداد 1396، کدخبر: 1479277 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین