پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۹
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰
وزیر راه و شهرسازی با بیان آنکه آمادگی کامل برای انتقال پیکر جانباختگان فاجعه منا وجود دارد، گفت: هواپیمایی روی باند فرودگاه بین المللی امام آماده پرواز است، اما همچنان منتظر دریافت مجوز از عربستان سعودی هستیم.

شعار سال: وزیر راه و شهرسازی با بیان آنکه آمادگی کامل برای انتقال پیکر جانباختگان فاجعه منا وجود دارد، گفت: هواپیمایی روی باند فرودگاه بین المللی امام آماده پرواز است، اما همچنان منتظر دریافت مجوز از عربستان سعودی هستیم.

عباس آخوندی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانوردی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در تلاش هستیم تا با انجام پروازهای فوق العاده پیکر جان باختگان حادثه منا را زودتر به کشورمان منتقل کنیم، اما عربستان سعودی هنوز با پروازهای فوق العاده ما موافقت نکرده است.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: با سازمان حج عربستان رایزنی هایی برای انتقال پیکر جانباختگان فاجعه منا انجام شده و این مساله همچنان در حال پیگیری است تا جانباختگان به کشور منتقل شوند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت جماران، تاریخ انتشار چهرشنبه 8 مهر 1394، کد مطلب: 102943:www.jamaran.ir


نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین