پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۲۷۱
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از دستگیری عامل تیراندازی و قتل دو برادر ۲۴ و ۲۷ ساله در اردبیل خبر داد.

شعار سال: ناصر عتباتی تصریح کرد: شب دوشنبه براثر تیراندازی در شهرک سینای اردبیل دو برادر در مقابل منزل شان به قتل رسیدند..

وی با بیان اینکه بعد از ارتکاب جرم قاتل متواری شده بود، ادامه داد: پس از گزارش حادثه، بلافاصله پرونده ای تشکیل و تیم های تخصصی برای دستگیری قاتل یا قاتلین بسیج شدند.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل افزود: با تلاش دستگاه قضایی استان و تیم های پلیس آگاهی، در کمتر از ۲۴ ساعت قاتل که این دو قتل ناگوار دستگیر شد.

وی با بیان اینکه دایی ۳۹ ساله این دو برادر قاتل بوده و هم اکنون دستگیر شده است، تاکید کرد: قاتل تحت بازداشت بوده و پرونده در دست بررسی است.

عتباتی در خصوص انگیزه و علت قتل نیز متذکر شد: هنوز پرونده تکمیل نشده اما براساس اظهارات قاتل علت قتل اختلافات فردی و خانوادگی بوده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 25 مرداد 96، کدمطلب: 4060474:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین