پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۵۸۷
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از ناکامی قاچاقچیان مسلح در انتقال ۶۱۵ کیلوگرم مواد مخدر در جنوب شرق کشور خبر داد.

شعارسال: به‌ نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان، سردار محمد قنبری اظهار داشت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان‌های خاش و هامون با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان باندی که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو اقدام به انتقال مواد مخدر از مرزها به عمق استان می‌کرد، شناسایی شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: اعضای این باند مسلح شب گذشته با ۲ دستگاه خودروی ۴۰۵ و یک دستگاه وانت تویوتا در محورهای فرعی شهرستان خاش گرفتار کمین یگان های عملیاتی پلیس شدند و با آنها به صورت مسلحانه درگیر شدند.

وی با اشاره به حدود نیم ساعت درگیری مسلحانه شدید، گفت: قاچاقچیان که توان مقابله با آتش پر حجم ماموران را نداشتند با به جا گذاشتن خودروهای حامل مواد مخدر و استفاده از تاریکی شب از منطقه متواری شده و ماموران در پاکسازی منطقه درگیری ۵۴۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

قنبری با اشاره به یک عملیات موفق پلیسی دیگر در شهرستان چابهار، گفت: در این عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشراف اطلاعاتی موفق به کشف ۴۹ کیلوگرم حشیش و ۲۵ کیلو گرم هروئین از یک دستگاه کامیون که به صورت ماهرانه ای در داخل بار این خودرو جاساز شده بود کشف و در این رابطه یک قاچاقچی نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به تلاش ماموران برای دستگیری این قاچاقچیان اشاره داشت و خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت‌های مهم پلیس مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان‌سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 27مرداد1396، کدخبر: 4061780: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین