پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۷۶۴۱۵
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷
بازرسی از آب میوه و بستنی فروشی های شمال شهر تهران به دلیل گزارش تولید آبمیوه با میوه‌های غیربهداشتی و فاسد توسط تیم بهداشت صورت گرفت.

شعارسال: از ابتدای تابستان تاکنون برای چندین آبمیوه فروشی در شمال شهر تهران به علت گرانفروشی یا استفاده از میوه های غیربهداشتی و فاسد پرونده تخلفاتی تشکیل شده است.

اسکندر آزموده رئیس اتحادیه بستنی و آبمیوه با اشاره به الزام عرضه میوه با کیفیت در آب میوه فروشی ها افزود: اکثر واحدهای عرضه کننده آبمیوه با میوه های بی کیفیت بدون پروانه هستند و بازرسان اتحادیه با این واحدها برخورد قانونی خواهند کرد.

آزموده با اشاره به حضور دو بازرس در هر منطقه با شروع فصل تابستان و افزایش مصرف بستنی گفت: مردم در صورت مشاهده تخلف می توانند با شماره های ۶۶۹۳۵۹۱۰ و ۶۶۴۳۸۲۳۹ شکایت خود را ارائه دهند.












سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 31مرداد1396، کدخبر: 6213323: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین