پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۶۹۹
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۷
نائب‌رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: 140 میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد به بخش‌خصوصی پرداخت نشد.

شعار سال: چنگیز هاشمی در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش‌خصوصی و گروه رفع موانع تولید استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، اظهارداشت: در سفر ریاست‌جمهوری به این استان مبلغی معادل 140 میلیاردتومان یارانه تخصیصی به این استان وعده داده شد اما فقط در حد شعار ماند.

وی با بیان اینکه سازمان توسعه تجارت ایران نیز هیچ همکاری با بخش‌خصوصی در کهگیلویه و بویراحمد ندارد، یادآور شد: بانک‌ها و موسسات‌خصوصی این استان نیز با بخش‌خصوصی برای رفع موانع تولید هیچ‌گونه همکاری ندارند.

نائب ‌رئیس اتاق بازرگانی یاسوج افزود: متاسفانه موسسات و بانک‌های خصوصی با سرمایه‌گذاران و بخش‌خصوصی همکاری خوبی ندارند و تاکنون نتوانسته‌اند مشکلات موانع تولید را برطرف کنند.

هاشمی با ادامه انتقادات و گلایه‌های خود از بانک‌ها و موسسات‌خصوصی با بخش‌خصوصی در کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: این بانک‌ها و موسسات، سرمایه‌ها را در این استان جمع‌آوری و به تهران می‌فرستند اما در استان خود کمکی نمی‌کنند.

وی گفت: خواستار راه‌اندازی کلنیک‌های تخصصی در حوزه مشورتی و راهکاری سرمایه‌گذاری در کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار 3 شهریور 96، کدمطلب: 528032 ، www. ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین