پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۳۷۴
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶
عضو شورای شهر کرج‌ بر ضرورت شناسایی اراضی مستعد برای اجرای طرح‌های گردشگری در استان تاکید کرد.

شعار سال: عباس زارع اظهار کرد: ساخت یک هتل 16 طبقه توسط بخش خصوصی در خلج آباد کرج با واکنش‌های زیادی مواجه بوده است.

وی ادامه داد: نباید این واقعیت را فراموش‌ کرد که اراضی یکی از ثروت‌های مهم و سرمایه‌های ارزشمند شهر به شمار می‌روند و نباید بدون بررسی‌های‌ کارشناسانه و دقیق به صورت قطعه‌ای تفکیک و بارگذاری شوند.

این مسئول خاطر نشان کرد: بسیاری از این اراضی از ظرفیت‌های لازم برای تبدیل شدن به یکی از قطب‌های ‌گردشگری و ایجاد ثروت و اشتغال برخوردار هستند و نباید برای‌آن تصمیم احساسی بگیریم.

زارع ادامه داد: شهرداری ‌کرج باید اراضی مستعد برای اجرای طرح‌های گردشگری را شناسایی‌ کند و برای آن ها تصمیم‌گیری یکپارچه و مدیریتی داشته باشد.

عضو شورای شهر کرج با اشاره به ضرورت مشارکت بخش خصوصی برای اجرای طرح‌های ‌گردشگری ابراز کرد: باید اعتماد لازم برای مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در طرح‌های ‌گردشگری را فراهم کنیم.

وی با تاکید بر این ‌که مرکز استان در بحث سرانه‌های اقامتی و فضاهای توریستی فقیر است، تصریح کرد: امید است سیاست‌گذاری صحیح و تعامل مجموعه مدیریت شهری‌ کرج با بخش خصوصی، فضای مناسبی را برای توسعه گردشگری و تقویت اقتصاد شهری فراهم ‌آورد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 7 شهریور 96، کدمطلب: 966-594-5 ، www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین