پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۲۰۵
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۸
رییس جهادکشاورزی خراسان جنوبی گفت: اعتباری بالغ بر 26 میلیارد تومان برای تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون در استان اختصاص یافته است.

شعار سال: هاشم ولی پورمطلق اظهارکرد: در راستای تجهیز و نوسازی ناوگان ماشینی بخش کشاورزی این استان دارای مبلغ اعتبار بالغ بر 26 میلیارد تومان تسهیلات با نرخ ترجیحی 15 درصد است.

رییس جهادکشاورزی خراسان جنوبی افزود: این تسهیلات در زیر بخش‌های زراعت، باغبانی، دام و طیور، شیلات و آب زیان و با باز پرداخت پنج ساله برای ادوات و ماشین آلات سبک و متوسط و هفت ساله برای ادوات و ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین پرداخت می‌شود .

ولی پورمطلق بیان کرد: کشاورزان و بهره برداران برای اطلاعات بیشتر می توانند به مدیریت‌های جهاد کشاورزی و مرکز خدمات جهاد کشاورزی مراجعه کنند .

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 12 شهریور 96، کد مطلب: 966-6584-5 ،www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین